سلام

ممکنه سوالم مسخره باشه ولی واقعا کلافم میکنه خواهشا کمکم کنین...

چیکار کنم از مرگ نترسم؟

22 سالمه خیلی  خیلی از مردن واهمه دارم از شدت ترسم نمیتونم تصور کنم که روزی میمیرم البته ممکنه دوستان بگن از اون دنیا (جهنم) میترسی ولی نمیگم خوبم و معصومم ولی سعی میکنم کمتر گناه کنم .

منظورم اینه از کرده هام نمیترسم بلکه فقط و فقط از خود مرگ میترسم ناگفته نماند که این موضوع رو با چند نفرم در میان گذاشتم ولی همه یا میگن ما هم میترسیم یا هم میگن به خاطر سنته و رفته رفته راحت تر باورش میکنی واقعا نمیدونم چیکار کنم خوشحال میشم کمکم کنین با تشکر از همه دوستان


مرتبط :

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

علت ترس ما از مرگ چیست ؟

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)