سلام بارها در پستهای مختلف اشاره شده که در جلسات خواستگاری (جلسه دوم یا سوم) در مورد مسایل جنسی حتما صحبت شود، من چند باری که خواستگاری رفتم اصلا نتونستم به خودم اجازه بدم در این مورد صحبت کنم لطفا دوستانی که تجربه ای در این مورد دارند توضیح بدهند ختی اگر امکان داره با بیان نوع ادبیات.


مرتبط با مسائل جنسی در خواستگاری:

چگونگی تشخیص دیدگاه خواستگار در مورد مسائل جنسی

دخترها چطور میتونن متوجه بشن که خواستگارشون مشکل جنسی داره یا نه؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

راه تشخیص نرمال بودن خواستگار از لحاظ جنسی

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تجربیات شما در مورد سوالات جنسی در جلسه خواستگاری

میخوام انتظارات جنسیم رو تو جلسات آخر خواستگاری مطرح کنم

خواستگار رو با سوال جنسی محک نزن

چگونگی بحث در مورد مسائل جنسی قبل از عقد

روم نمیشه از خواستگارم در مورد مسائل جنسی پرس و جو کنم

روش درست طرح مسائل جنسی در خواستگاری از نظر دختران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه)