من پسرم و چند روزه متوجه شدم که خواهر دوست پسر داره. البته اولش شک داشتم از روی سایلنت بودن گوشیش که هیچ وقت صداش در نمیومد. البته مدل گوشیش قدیمی بود تا اینکه الان حدود 2 هفته اس پدرم از این گوشی های هوشمند براش خریده و اونم از این برنامه های مال چت و اس ام اس رایگان روش نصب کرده. من چند روز پیش تو یه فرصت مناسب که حواسش نبود گوشیشو برداشتم و توش یه سری عکس دیدم که با اون پسره انداخته.
 از اون روز به بعد خیلی اعصابم خورده. نمیدونم چیکار کنم؟ البته هنوز این مسئله رو به پدر و مادرم نگفتم. البته ما خانواده کاملآ معمولی هستیم چه از نظر اقتصادی و چه از نظر مسائل معنوی. پدر و مادرم هم نه از اون دست پدر و مادرهایی هستن که بچه هاشونو آزاد بزارن که هر کاری دلشون خواست بکنن و نه از دست پدر و مادرهایی که حتی جلوی بیرون رفتن بچه هاشونو از خونه بگیرن. البته با توجه به شناختی که من از خواهرم دارم میدونم که گول خورده و جنس این جور پسرهارو خوب میشناسم. 
خودم چند تا دوست اینطوری داشتم که دخترهارو گول میزدن و بدبخت میکردن. البته فکر کنم خواهرم به من شک کرده که این موضوع رو فهمیدم چون امروز دیدم رمز گوشیش رو عوض کرده. حالا با توجه به این شرایط و اینکه اصلآ نمیخوام آبروریزی و شرایط بدی اتفاق بی افته و کار به جاهای باریک کشیده بشه من باید چیکار کنم؟
 موضوع رو به خانواده بگم؟ البته پدر یک کم زود جوش میاره برای همین موندم چیکار کنم. در ضمن من فقط همین یک خواهر رو دارم و اصلآ دوست ندارم اتفاق بدی براش بی افته. از نظر سنی هم فقط یه سال و نیم از من کوچیکتره. به خودش بگم که همه چیرو میدونم؟ اگه عکس العمل مناسبی نداشت چیکار کنم؟ در ضمن این اتفاق برای اولین باره که تو خانواده ما می افته و خودم هم اصلآ دنبال دختر بازی و این چیزا نرفتم و نمیدونم چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه)