سلام دوستان. خواهش میکنم راهنماییم کنید حالم اصلا خوب نیست دارم از سردرگمی تلف میشم.

قبلا یه پست باعنوان " میترسم در آینده کسی مثل اون دوسم نداشته باشه"  گذاشته بودم. که با پسری آشنا شدم که خیلی بهم علاقه داشت ولی چون در بعضی موارد با هم اختلاف داشتیم  و علاقه منم به اندازه اون نبود باهاش کات کردم . الان تقریبا یه ماهه با هم حرف نمیزنیم ولی میدونم خیلی دلتنگ منه, منم همینطور. امروز یه خانواده دیگه تماس گرفتن که بیان خواستگاری و شرایطشم تقریبا خوبه. مامانم اصرار میکنه که بیان ولی من هنوز تازه با اون پسره کات کردم شرایط روحیم خوب نیست. نمیدونم تو این شرایط باید چیکار کنم . به نظرتون به اون پسره بگم بیاد خواستگاری؟ آخه اون بهم میگفت هر وقت بگی میام. یا بگم این یکی خواستگار بیاد ؟ با اصرار خانوادم چیکار کنم؟ با این حالم اصلا حوصله ازدواج رو ندارم, اگه به این زودی با یکی دیگه ازدواج کنم چه جوری باید اون پسرو فراموش کنم و اگه اون بشنوه چه حالی میشه ....

واسم دعا کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)