سلام، من یه مشکل بزرگ دارم

چهار ساله با همسرم ازدواج کردم، ما در دوران عقد رابطه جنسی داشتیم و همسرم فعال بود، ولی بعداز ازدواج خیلی کمتروکمتر شد، شوهرم ده سال ازم بزرگتره، شغلش هم تمام وقته، من زیبا هستم و به گفته دیگران از هرلحاظ ایده آل، اما با بیتفاوتی های شوهرم در این چندسال از خودم بدم اومده و حس میکنم هیچ جذابیتی ندارم براش، رابطمون از بعد ازدواج به ماهی دو یا سه بار ختم شد اونم هروقت خودش بخاد، خیلی باهاش صخبت کردم، بارها و بارها سر این مسایل بحث کردیم، همیشه میگه خستم، فشار کارم زیاده، قول میده خوب شه ولی باز یادش میره.

پارسال باردار شدم و در دوران بارداریم بخاطر توصیه پزشک رابطع ای نداشتیم به اونصورت، بچمون بدنیا اومد، الان چهرماهه هست، من خیلی احساس نیاز میکنم ولی شوهرم میگه خستم، جالبه بدونین خودش تو خلوت فیلمای پورن نگاه میکنه ولی به من اینو میگه، بارها باهاش صحبت کردم ولی هیچ تغییری نکرد، خیلی غصه دارم، من همه زندگی و جوونی و نشاط و انرژیمو براش گذاشتم و میذارم ولی اون.....

جدیدا هم متوجه شدم پول پس اندازمو که این چندسال جمع کرده بودم به بهونه تعمیر منزل جدیدی که خریدیم بدون اجازم برداشت، وقتی پرسیدم گفت بله، حتی بدون معذرتخواهی گفت خیلی وقته برداشتم چون دستم تنگ بود، باهام صادق نیست، چون متوجه شدم تو یکی از حسابهای بانکیش به انداز کافی حتی بیشتر پول داره، خیلی داغونم، کارم فقط گریست

دوستش دارم، پدر بچم هم هست، خیلی هم زحمت میکشه ولی منم زحمت میکشم، نمیدونم چیکار کنم، دیگه حرف زدن باهاش هم فایده نداره، توروخدا راهنماییم کنید، زندگیم داره میپاشه، بچم کوچیکه گناه داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)