خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه ؟

منظورم اینکه شوهره تحصیل کرده باشه ولی به علت نبود شغل در رشتش بزنه به شغل ازاد

از نظر شما ها اشکالی داره ؟


مطالب مرتبط :

چند سوال در مورد شغل معلمی

برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان رتبه کنکورم چند باید باشه ؟

آیا ازدواج دو معلم با یکدیگر ازدواجی موفق خواهد بود ؟

میخوای معلم بشی باید چه کار کنی ؟

اگه کنکور زبان بدم میتونم تربیت معلم مجاز شم ؟

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

چطوری یه دختر خانم معلم چادری برای ازدواج پیدا کنم ؟

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

آیا تربیت معلم محدودیت سنی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)