سلام

دختری دانشجو هستم یه همکلاسی دارم که دست برقضا هم محله ما از آب دراومد،،،،الان تقریبا یک و نیم ساله که شده همکلاسی ما و گاهی همراه..ظاهری بسیار نامناسب داره من 20سالمه و اون تقریبا 6سال از من بزرگتر هست.این طور که از صحبت هاش فهمیدم خونواده ی بدبختی دارن ..و قبلا دوست پسر زیاد داشته و باهاشون رابطه. ..نماز نمیخونه روزه هم نمیگیره.همین ماه رمضونی تو اتوبوس از تو کیفش آبمیوه درآورد که من با تعجب پرسیدم روزه نداری؟ از ترس زهره ترک شد و گفت نمیدونستم ماه رمضون شروع شده و من ضعیفم نمیتونم روزه بگیرم. همه ی احکام اسلام رو قبول داره و مدام میگه واقعا نماز خوبه و حجاب خوبه .....چون من محجبه هستم مدام به من میگه من ظاهر تورو خیلی دوست دارم ولی چون از اول من اینجوری بزرگ شدم این ذات من هست و نمیتونم ذاتمو تغییر بدم . عقیدش هم اینه که هرکی بی حجابه با کلاس تره.به من میگه :من دوست دارم خودمو با کلاس نشون بدم چون عقده ای هستم

ببخشید طولانی شد حالا میخام سوالمو بپرسم:
دوستای محله ایم منو با اون دیدن به من میگن دیگه با اون راه نرو.. خوب نیست باهاش دیده بشی اون خونواده ی درستی نداره و وجهه ی خرابی در محل داره .....به نظرتون چکار کنم که دیگه خودشو به من نچسبونه؟ چجوری بهش بگم که دلش نشکنه ؟ آخه میدونید همه کلاساشو با من برداشته و هرجا میرم با من میاد...

یا شایدم به قول معروف باید به راه راست هدایتش کنم؟چجوری ؟؟ همه ی حرفای منو به مسخره میگیره چون سعی کردم که حداقل مقنعشو جلو بکشه...وضعش خییلی خرابه

 معذلی شده برام .اون در خطره..من میتونم فساد رو در زندگیش حس کنم...خواهش میکنم منو مواخذه نکنید که چرا درمورد زندگیش اینجوری میگم. آخه خودش چندین بار اعتراف کرده..در ضمن شخص تقریبا روشن فکری هست

اگه من ولش کنم گناهه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)