سلام.
2 سوال داشتم.یکی از مجردا :من زمانی که میرم بیرون و زوج هایی رو میبینم ،چه تو ماشین کنار هم نشستن،چه کنار هم قدم میزنن،مخصوصا زوج های جوان.یه حسی بدی بهم دست میده(نه حس حسادت بلکه یه حس تنهایی)خواستم ببینم این حس رو بقیه دختر،پسرای مجرد دارن یا این که فقط مشکل منه؟
سوال دومم از متاهل ها و مجردا:من در نحوه ازدواج کردن مشکل دارم از یه طرف میگم اگه خودم با یکی آشنا بشم امکان داره در مورد گذشتش چیزی ندونم و حتی احساسی تصمیم بگیرم از طرفی هم میگم اگه از طریق واسطه ای یا معرفی یا خانواده اقدام کنم همیشه حسرت بخورم که چرا خودم اینقدر توانایی نداشتم که شریک زندگیمو پیدا کنم خواستم ببینم این طرز فکرم اشتباهه یا بقیه هم این مشکلو دارن.در ضمن متاهلها دیگه به این چیزا فکر میکنن ؟راهنماییم کنید.
ببخشید طولانی شد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)