سلام سه ماهه با دختری دوست شدم واسه دوست شدن باهاش یه هفته اصرار کردم و الانم به خواهرم گفتم و فامیل های نزدیک میدونن عاشقشم برای ازدواج میخوامش اونم قراره به خواهرش  بگه مادرمم تا حدودی میدونه از شوخی هاش معلومه  راجب رابطمون بگم تا حالا دستشو نگرفتم حتی بیرون میریم فقط کنار همیم مگه اتفاقی دستم بخوره به دستش بعدش من آدمی گرم مزاج هستم و بهش گفتم خودمو کنترل میکنم تا بعد ازدواج بگم احساسی حرف نمیزنیم دروغه ولی بیشتر منطقی هستیم با هم بنظرتون ازدواج ما دو تا درسته؟


پاسخ :

سلام

این که خانواده ها در جریان باشن خیلی خوبه . ولی به این نکته توجه نکردید که چنین روابطی باعث ایجاد علاقه یا به قول معروف عشق و عاشقی میشه .

وقتی پای علاقه به میون بیاد ، دیگه شناخت طرف مقابل خیلی خیلی سخت میشه . عشق در این مرحله اصلا به نفع شما نیست . عشق بعد از ازدواج به درد می خوره نه قبل از اون . 

سوال :

شما خواهر دم بخت دارید ؟ یا مثلا خواهر زاده یا برادر زاده یا هر دختری تو فامیل روی اون غیرت دارید ؟

اگه ببینید تو پارک کنار یه پسر غریبه نشسته چی میگید ؟!


به عقیده بنده ، رابطه تون رو کلا قطع کنید تا زمانی که رسما به خواستگاری اون نرفتید . 

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)