سلام دوستان

دختری هستم که لیسانس دارم. در حال حاضر صبح تا ساعت ۱۲ منشی ام. من میخوام تدریس و مشاوره کنکور انجام بدم. 

راستش یه همسایه ای داریم الان ۳۰ ساله هستند از سال ۱۳۸۷ که رتبه دو رقمی کنکور بودن تدریس و مشاوره انجام دادن و الان سوپر میلیاردر شدن. خواهشا کمکم کنین من رتبه ۴ رقمی کنکور تجربی بودم در عربی قوی ام، اما در ازای تدریس در آموزشگاه مبلغ ناچیز بهم میدن. مشاوره هم فقط بازاریابی و جذب شاگرد میده به صورت پورسانتی.

چطور از تدریس و مشاوره خیلی پولدار بشم مثل همسایه مون. خونه هم نمی تونم شاگرد خصوصی بگیرم.

خواهشا کمک کنید.


مرتبط:

چگونه با تدریس زبان کسب درآمد کنیم؟

شرایط درس دادن در دانشگاه پیام نور، آزاد یا غیرانتفاعی چیه؟

دانشجو هستم، می خوام به صورت پاره وقت تدریس کنکور انجام بدم

یک دانشجو کجاها می تونه تدریس کنه ؟

اشتغال به عنوان حق التدریس در دانشگاه آزاد

از نظر درآمد تدریس زبان بهتره یا مهمانداری هواپیما ؟

در تدریس ریاضی حرفه ای هستم اما ...

تدریس خصوصی بصرفه تره یا تدریس توی آموزشگاه ؟

برای تدریس در دانشگاه چه روندی باید طی بشه ؟

علاقه به تدریس دارم ، از کجا شروع کنم ؟

روند تدریس یک دانشجو در موسسات آموزشی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه) کسب درآمد (۲۰ مطلب مشابه)