24 سالمه خیلی دلم میخواد ازدواج کنم ولی شرایطی وجود داره که یکم دلم میلرزه! کار ثابت ندارم - وضعیت مالی خوبی ندارم نمیدونم چیکار کنم با این وضعیت اقتصادی مملکت موندم چه کنم میترسم نتونم از عهده خرج و مخارج بربیام چون دورو برم دیدم بعضی ها که متاهلن زندگی سختی دارن درآمدشون کفاف مخارج زندگی رو نمیده!
از خانما سوال دارم اگه کسی خواستگاری تون بیاد که کار ثابت نداره و حقوقشم کم باشه حاضرن سختی رو تحمل کنن و با همچین شرایطی زندگی میکنن؟ اگه شما راضی بشید پدرتون، خانوادتون راضی میشن همچین کسی دامادشون بشه؟
لطفاً راهنماییم کنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)