سلام

خانم کارمندی هستم که درآمدم 2 تومنه ماهیانه، اطرافیان مدام بهم گوشزد میکنن که به همسرم نگم چقد درآمد دارم یا فلان پاداشو گرفتم بد عادت میشه!!!!! اما من دوست دارم با همسرم شریک باشم در همه چیز چون معتقدم من با بله گفتم به همسرم اجازه دادم در روح و جسمم شریک بشه ، یعنی پول ارزشش بیشتر از روح و جسممه که بخوام مخفی کاری کنم؟مسلما نه،اما اطرافیان میگن الان عاشقی داغی بعدا میفهمی اشتباه کردی، انقد گاهی وقتا ناراحت میشم که دلم میخواد خانم خانه دار باشم، بنظرتون چه جوری باید رفتارکنم تو این زمینه؟؟؟

بخاطر نوشتن این پست در جای نامناسب معذرت میخوام و قبلا از کسایی که راهنمایی میکنن تشکر میکنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)