سلام 

خب من یه مدتی هست که به یک آقای به شدت علاقه مندم ،ایشون از یک خانواده معمولی و عادی هستند. اما خودشون دانشجو  پزشکی هستند ،جدای از پزشک بودن ،ایشون از لحاظ موقعیت اجتماعی  هم از یجایی به بعد جایگاه خوبی پیدا کردند و میشه گفت آدم سرشناسی هستند  ،البته علاقه من به قبل از اینکه موقعیتی کسب کنن بهشون شروع شد

من سال دیگ کنکور دارم و احساس میکنم اگر پزشکی قبول نشم ایشون تمایلی ندارند که ارتباطی شکل بگیره.

استرس زیادی دارم از اینکه پزشکی قبول نشم و همین باعث شده نتونم درست درسم رو بخونم و یک سره دلم میخواد بشینم و پست های اینستای ایشون رو چک کنم ،ایشون تو شهر ما نیستند و همه تلاشم رو میکنم که شهر ایشون قبول‌ بشم اما می ترسم پزشکی نیارم.

من از لحاظ ظاهری خیلی‌بهترم یعنی این رو بقیه بهم گفتن و اینکه واقعا از ظاهر چیزی کم ندارم ،از لحاظ خانواده و مالی هم در حد خوبی هستیم ،الان یک سری فکر میکنید  که چون پزشک هستن من بهشون علاقه دارم اما واقعا این طور نیست و من حتی یک لحظه به موقیتشون فکر نکردم ،فقط اخلاق و انسانیت اون آقا باعث شدن که جذب ایشون بشم.

،حالا نمی دونم ایشون اینو باور میکنن یا خیر

الان دغدغه اصلی من این هست که بنظرتون هم رشته بودن مهم هست؟، یعنی من اگر پزشکی قبول نشم قبول نمیکنن که ارتباطی شکل بگیره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)