سلام به همه کاربران محترم

من واقعاً یه چیزی واسه م سواله که چرا بعضی از پسران واسه ازدواج میرن سمت دختران با تحصیلات پایین تر؟، چرا حتی پسری که دکترا هم داره میره همسر خونه دار با تحصیلات دیپلم می گیره؟ 

من خیلی تحقیق کردم، پسران هر چی تحصیلات شون میره بالا، دنبال دخترانی با تحصیلات پایین‌تر هستن. من فارغ التحصیل بهترین دانشگاه تهرانم ولی پسرانی که می‌شناختم که تحصیلات بالا داشتن، در عین اینکه با هم صحبت کرده بودیم و مشترکات زیادی داشتیم مثل روند ذهنی مشابه، هوش مشابه، رشته تحصیلی مشابه، و خیلی چیزهای دیگه اما در کمال ناباوری می‌رفتن با دختران دیپلمه ازدواج می‌کردن...

تازه در کمال احترام قصد توهین خدا شاهده ندارم ولی دختره بلد نبود حرف بزنه و واقعاً از نظر هوشی متوجه صحبت های پسر نمی‌شد ولی چه چیزی در دختر بود که باعث شد پسر همچنان مُصِر به ازدواج باهاش باشه؟ 

در حالی که من بر خلاف خیلی‌های دیگه، نه تنها درسم خوب بوده بلکه خونه داری و آشپزیم خوب هست حتی اینها رو می دیدن ولی باز هم می‌رفتن با دخترهای دیپلمه ازدواج می‌کردن... تازه من همیشه سعی می‌کردم اظهار کنم که حاضرم به خاطر همسرم اگه نیاز مالی نداشته باشیم بشینم خونه...

نمی دونم شاید می‌ترسید من برم توی کارخونه کار کنم؟ اون هم خودم اصلاً دوست ندارم... دیگه چه مشکلی هست به جز اینها آخه؟ 

آقایون ممنون می شم پاسخ بدین که یه دختر نسبتاً زیبا و محجبه که فقط توی دانشگاه ... درس خونده چه ایرادی می تونه داشته باشه؟، یعنی معیار شما واسه تحصیلات دختر چیه؟، از خانم مهندس بودن طرف می‌ترسید؟ ...


پیشنهاد:

مادر شاغلم از این که پدرم رو تکیه گاه خودش نمی بینه، ناراحته

دوست ندارم همسر آیندم شاغل باشه

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه

درآمد زن مردکش است!

هر کس به فکر زندگی خانوادگی هست نباید زن درس خون بگیره؟!

مردان دوست دارند همسرشان خانه دار باشه یا شاغل؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه) ازدواج دختران تحصیل کرده (۱۰ مطلب مشابه)