سلام دوستان 

یه پسر ۲۰ ساله ام که دانشجوی ترم ۲ مهندسی مواد هستم، من یه سال پشت کنکور تجربی بودم ولی کل سال رو به هر کاری خودم رو مشغول کردم جز درس، الان تصمیم گرفتم که بشینم جدی دوباره واسه پزشکی بخونم و یه برنامه حداقل یک ساله و یا دو ساله واسه خودم بچینم برم جلو. 

من دانشگاه های تاپ کشور مثل تهران و مشهد و ... مدنظرمه و باید برای این دانشگاه رتبه زیر ۳۰۰ کسب کنم، به نظرتون می شه؟

دانشجوی پزشکی

کسانی که دانشجوی پزشکی هستند و این مدل افراد تو دانشکده شون دارن بیان از تجربه هاشون بگن، و مطلب دیگه که نمی دونم من هوش رتبه برتر شدن و دارم یا نه ...، چه جوری باید بخونم که رتبه برتر بشم؟


مرتبط با قبولی در پزشکی:

شخصی که باهوش و نخبه نیست، میتونه پزشک موفقی باشه؟

ارزش داره یه سال دیگه از زندگیم رو صرف خوندن برای پزشکی کنم؟

کنکور یه رمز اساسی داره

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه