با سلام

یه سوال پزشکی  از دوستان داشتم و البته راهنمایی از اونایی این مورد رو تو خودشون یا دوست و آشناشون داشتن اگه ممکنه راهنمایی کنن ممنون میشم.

من خانمم و تیرگی دور چشم دارم به پزشک مراجعه کردم چندین بار، پزشکان میگن ژنتیکیه و صد در صد از بین نمیره . منم قبول دارم چون خیلی تو اینترنت سرچ کردم و به همین مطلب رسیدم ولی خیلی دوست دارم کمتر و کمرنگ تر بشه .

دوستانی که این مورد داشتن و روش هایی استفاده کردن که بهتره شده لطفا کمکم کنن.

ممنون


پیشنهاد :

کسی هست که با مشکل چروک دور چشم مواجه شده باشه ؟

تجربیات شما در مورد رفع چروک زیر چشم

تیرگی زیر چشمم داره کلافم میکنه

گودی و سیاهی زیر چشم چطور درمان میشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)