سلام

دیگه می خوام از این به بعد خواستگار رو فقط و فقط با آقا پسر راه بدم خونه مون، به خدا قسم، خسته شدم از بس که  مادر و خواهر و خاله خان باجی ها، راه افتادن اومدن خونه مون و  نشستن چایی، شربت شون و میل کردن  و یه کم گفتن و خندیدن و ... ، بعد هم رفتن و پشت سرشون رو هم نگاه نکردن.

چه قد جلوی خانواده م تحقیر بشم، چه قدر هی به خودم نهیب بزنم،  که نکنه واقعأ یه عیب و ایرادی چیزی دارم، بسه دیگه ...

می خوام ببینم نظر شما چیه؟، کارم درست یا غلط؟، و اینکه چه جوری به خواستگار بگیم که بهش بر نخوره؟، مادرم هم میگن اصلأ این کار خوب نیست، که بگیم با پسرشون بیان، یک وقت فکر می کنن دخترم عیب و ایرادی داره، بی زحمت بگین که مادرم و چه جوری قانع کنم؟

ممنون

مرتبط:

من باید بشینم تو ویترین تا خواهر و مادر اون منو برانداز کنن؟

با مادر خواستگارتون تشریف ببرید استخر!

سنجش زیبایی ظاهری دختر توسط زنان خانواده پسر

رسم دختر بینون !

ماجرای دختری که از رسم دختر بینون آسیب دیده

شما با رسم دختر بینون ! مشکل دارید ؟

خانواده ت رو نفرست خواستگاری دختری که تا اون رو ندیدی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)