سلام

این سوال رو بیشتر به این نیت می‌نویسم که شاید عبرتی بشه برا کسی که تازه به بلای بی پایان خود ارضایی گرفتار شده من متاسفانه از تقریباً کلاس پنجم ابتدایی بدون اینکه کسی به من یاد بده خود ارضایی کردم تا اینکه با رفتن بیشتر به مسجد فهمیدم چیه و بدون هیچ مشکلی ترک کردم با اینکه میل جنسی شدیدی داشتم.

تا اینکه بنا به دلایلی دیگه نتونستم مسجد برم و متاسفانه دور دوم خود ارضایی شروع شد ولی این دفعه با هر خود ارضایی رگ‌هایی اطراف کیسه بیضه ظاهر شدن دقیقاً نمی دونستم چه بیماری هست ولی به خودم می‌گفتم بعداً که بزرگ بشم عمل می‌کنم و خوب می شم ولی متاسفانه اون قدر ادامه دادم که مبتلا به واریکوسل خیلی شدید شدم.

بعد از اون موقع بود که همه زندگیم شد افسردگی و حسرت. حسرت به این دلیل که خودم باعث واریکوسل شدم بعد از واریکوسل خود ارضایی رو شاید حدود ۲ سال ترک کردم و عمل کردم به این قصد که شکل ظاهری مثل اول بشه ولی نشد چون اصلاً عمل واریکوسل فقط برای باروری بود وقتی این رو فهمیدم فقط بیشتر افسرده شدم دوباره به مسجد برگشتم ولی نمی دونم چرا دیگه آدم سابق نشدم و واریکوسل باعث شده بود که افسردگی بگیرم و دیگه مثل قبل نشد دیگه نه مسجد نه نماز نه دعا هیچی اثر نمی ذاشت چون غیر از مشکل خود ارضایی افسردگی هم اضافه شده بود.

بعد بیشتر خونه نشین شدم ولی میل جنسی هنوز ادامه داشت دور سوم بدتر شد این دفعه با فیلم ... خود ارضایی کردم و مدتی ادامه دادم اون قدر خسته شدم که رفتم پیش امام رضا (ع) و بعدش ورزش که مدت تقریباً یه سال ترک کردم ولی گفتم حتی وقتی که ترک می‌کردم دیگه شاد نبودم چون واریکوسل باعث افسردگی شده بود باز هم خود ارضایی کردم تا ماه رمضان و فعلاً انجام نمی‌دم ولی حالم الان بده چرا چون دیگه حتی به خودم اطمینان ندارم هر لحظه ممکنه خود ارضایی کنم.

افسردگی به دلیل واریکوسل ادامه داره خانواده ازم می خوان ازدواج کنم ولی من به نظرم ازدواج بدترین کار ممکنه؛ 

چون بعد از واریکوسل یا متاسفانه خود ارضایی کردم و یا حتی اگه خود ارضایی رو برای مدتی نسبتاً طولانی هم ترک کرده باشم افسردگی ناشی از واریکوسل رو داشتم که حتی گاهی اوقات فقط گریه می‌کردم یعنی زندگیم شده خود ارضایی یا افسردگی ناشی از واریکوسل ولی بیشتر افسردگی ناشی از واریکوسل امانم رو بریده.

چون من همون طور که گفتم دور اول که از بچگی شروع کرده بودم و بعدش ترک کردم اصلاً واریکوسل نداشتم و اصلاً هیج افسردگی هم نداشتم ولی متاسفانه بعد از شروع مجدد خود ارضایی و مبتلا شدن به واریکوسل افسردگی و گریه هام شروع شد یعنی الان وضعیتم طوریه که حتی اگه خود ارضایی نکنم همیشه افسرده هستم و تنها دلیلش واریکوسل من هست آخه من واریکوسلم از نوع بسیار شدیده و خودم دائماً حسش می‌کنم چطور می تونم با این وضعیت ازدواج کنم

شما نظرتون چیه؟ 


پیشنهاد:

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

چگونه خودم رو از گناه کردن دور کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان

واقعا اگر خواهان ترک گناه هستین اینو امتحان کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)