سلام

 من ۲۵ سال دارم، خانواده فوق العاده ای دارم که از خدا می خوام پدر مادر و خواهر و برادرام عاقبت بخیر بشن، پدر زحمت کشی دارم که همسر فرزندانش رو خیلی دوست داره و از نظر امکانات راحتی برای ما کم نذاشته، پدرم صفات خوب زیاد داره اما چند تا صفت بد داره که باعث شده خوبی هاش به چشم نیاد.

اون هم اینکه خیلی زود عصبانی می شه و موقع عصبانیت آنچه فحش زشته، زشته که سنگ از خجالت میترکه به نوامیس طرف میده و آنچه تهمت و قضاوت بده به طرف و خانواده ش میده، البته تقصیر خودش نیست، مقصر پدر مادرش هستند مخصوصاً مادرش که وقتی بچه بودن بهشون حرف بد می‌زدن و این فحش ها و تهمت‌ها راحت تو خانواده شون عادی شد و همه خانواده ش به غیر از چند تا شون این طور هستند.

اما من و خواهر برادرانم با پدرم فرق داریم و این به خاطر صبوریه مادرمه و همه علاقه زیادی به خانواده مون دارن، برعکس ما بچه‌های با ادب و خوبیم به گفته لقمان ادب از بی ادبان آموختیم اما ما بچه‌ها با اینکه پدرمون این طوره خیلی براش احترام قائل هستیم، من خواستگارانم رو به خاطر این موضوع رد می‌کردم می‌ترسیدم نگران بودم که همسر آینده م به خاطر پدرم بهم طعنه بزنه و یا به پدرم بی احترامی کنه خدای نکرده یا ارتباط منو با خانواده م و فامیلم قطع کنه.

 می دونید من عاشق پدر مادرم هستم، اصلاً دوست ندارم کسی بهشون توهین کنه یا با حرف هاش رنجورم کنه و بهم تیکه بندازه، حالا بعد از رد کردن اون همه خواستگار الان واقعاً احساس می‌کنم نیاز به یک همراه دارم، سنم هم می پذیره، اما باز می‌ترسم، آیا پسری هست که این چیزها براش مهم نباشه و فقط اخلاق من براش مهم باشه، البته پدرم همیشه این طور نیست ولی من احتمالات رو میدم و ما خانواده تحصیل کرده ای هستیم حتی پدرم تحصیل کرده ست. 

آیا فحاشی‌های پدرم باعث می شه همسر آیندم بهم طعنه یا تیکه بندازه؟ 


مرتبط با فحاشی:

با مادری که زیاد فحاشی میکنه باید چیکار کرد؟

دختر خالم وسط حرفاش بهم فحش میده

راه برخورد با کسانی که فحش ناموسی میدن

می ترسم موقعی که خوابم فحش بدم

مادرم جلوی من به پدرم فحش میده

دلیل روانشناسی فحش دادن چیه؟

چرا برخی از آقایان فحش جنسی میدن؟

چرا یه پسر باید به دوست دختر سابقش فحش بده؟

شوهرم موقع عصبانیت بهم فحاشی میکنه

چطوری با همکلاسی فحاشم برخورد کنم؟

می تونید یه پدر فحاش رو تحمل کنید؟

زن ها به خاطر فحاشی بعضی از مردها نباید برن استادیوم، این منطقیه؟

چی شد که بعضی از ما ایرانی ها فحاش و بی ادب شدیم؟

دلیل خشونت و فحاشی در ورزشگاه ها چی میتونه باشه؟

فحاشی به خواهر و مادر طرف مقابل دعوا!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)