سلام به همگی

می‌خواستم بهم پادکست‌های ۱۰_۱۵ دقیقه‌ای مربوط به ارتباط با خدا، برگشت به خدا، توبه، بخشنده بودن خدا، کمک و معجزه هاش و چیزهایی مثل این بهم معرفی کنید, کسانی که معروف هستند و حرف ها شون تاثیر گذاره.

من قبلاً خیلی به خدا نزدیک بودم، ولی حس می‌کنم هر چی می گذره دارم ازش دور می شم و نمی خوام این ‌جوری بشه, چون هر وقت کنارش هستم حال خوبی دارم و در آرامش هستم.

تو این روزها و شب های عزیز بچه‌های دوست داشتنی این جا خیلی به یادم می اومدن.


پیشنهاد:

معرفی کتاب الحاد نوین، باتلاق رنگین

معرفی کتاب هایی که به روایت همسر شهید هستند

معرفی کتاب شاهرخ حر انقلاب اسلامی

معرفی کتاب عارفانه شهید احمد علی نیری

درخواست معرفی کتاب در مورد حضرت فاطمه سلام الله علیها

معرفی کتاب درباره واقعه عاشورا

دنبال چند تا کتاب هستم که بیشتر با ائمه آشنا بشم

معرفی کتاب یادت باشد

معرفی کتاب معراج السعاده

معرفی کتاب شاهرخ حر انقلاب اسلامی

معرفی کتاب مهج الدعوات مرحوم سید بن طاووس (ره)

معرفی کتاب جان جهان به نویسندگی آقای مهدی طیب

معرفی کتاب علمدار

معرفی کتاب قصه معراج اثر مهدی خدامیان آرانی

معرفی کتاب سه دقیقه در قیامت

معرفی کتاب آن سوی مرگ

معرفی کتاب یادت باشد، داستان زندگی شهید حمید سیاهکالی مرادی


مرتبط با دعا کردن:

یک شب طلایی بجای چهل شب

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ارتباط با خدا (۳۳ مطلب مشابه)