سلام

من امیر رضا هستم

چن بار این جا از سطح روابط زناشویی نوشتم

واقعیتش اینه که من با همه مشکلات زندگیم تا حالا جنگیدم با اراده خودم تونستم موفق بشم

هم همسرم رو دوست دارم هم کارم

ولی یه مشکل هست

شده سوهان روح خودم و همسرم

همسرم  و من خفت ساله ازدواج کردیم

ازدواجمون فوق العاده بود

ما واقعا همدیگرو دوست داریم

ولی حیف بچه دار نمیشیم

من چون وکیل داداگستری هستم و دکترا دارم از تمام کشور پرونده دارم

هر شهری میرم میرم پیش دکتر های نازایی همشون میگن بچه دار نمیشید

حتی پارسال از یه دکتر که المانی بود اومده ایران هم وقت گرفتیم ایشون هم حرف دکترای ایرانی رو زدن

دیگه هر دومون خسته شدیم

همسرم رو میبینم که یه عروسک داره اونو بچه و نوزاد خودش میدونه

و مثل نوزاد باهاش رفتار میکنه

بعضی وقتا پنهانی میبینمش که داره گریه میکنه برا این که بچه دار نمیشیم

دیگه خسته شدم

گفتم بیام درد دل کنم شاید این دفعه درست بشه

خواهش میکنم دعا کنید بچه دار شیم

همین

ممنون که خوندید


پاسخ :

سلام

در این که خدا صدای شما رو میشنوه شکی نیست . مطمئن باشید اشتیاق شما به بچه دار شدن رو می بینه . حالا چرا دعای شما رو مستجاب نمی کنه معلوم نیست .

ولی مطمئن باشید یه خیری درش هست . وگرنه برای خدا کاری نداره که به شما بچه بده . بگردید و اون خیرش رو پیدا کنید . 

همه ی کاره ی این دنیا خداست . شاید به این وسیله می خواد ایمان شما رو تقویت کنه . شاید می خواد بعد از این همه دوندگی طی یه اتفاق ساده بهتون بچه بده ، تا بهتون اثبات بشه که تا خدا نخواد اگه همه ی دکترهای عالم جمع بشن نمی تونن کاری کنن .


بنده پزشک نیستم ولی اطلاعاتی از این ور و اون ور دارم !

خیلی از زوج های مثل شما بعد از این که سرپرستی یه بچه یتیم رو قبول کردند بچه دار شدند ! حالا چه سری درش هست دقیقا معلوم نیست . یه حدس هایی زده میشه .

اول این که میگن اضطراب مانع رسیدن به هر هدفی هستش . وقتی شما برای بچه دار شدن اقدام می کنید طبیعتا با خودتون میگید آیا این دفعه میشه ؟! یا مثل قبل تلاشمون بی فایده است . در نتیجه به هدفتون نمی رسید . 

ولی وقتی یه بچه یتیم آوردید . یعنی دیگه از بچه دار شدن نامید شدید . بعدش موقع رابطه ، اصلا به بچه دار شدن فکر نمی کنید . دیگه خبری از اضطراب و دلشوره نیست . فضای حاکم مثبته . افکار منفی وجود نداره . در نتیجه مانع قبلی از میون برداشته میشه و خانم باردار میشه .

دوم این که خدا می خواسته با این کارش به یه بچه یتیم سر و سامون بدید و آینده ی روشنی براش بسازید . بعد از این کار خیر ، موانع برداشته میشه و شما به راحتی بچه دار میشید . 


شاید هم همون طور که دوستان گفتند ، خدا صلاح شما رو در بچه دار نشدن می دونه . بالاخره خدا از آینده خبر داره و می دونه که اگه به شما بچه بده ممکنه اون بچه باعث سرافکندگی شما بشه . و طوری اذیت بشید که از بچه دار شدن پشیمون بشید .

به هر حال خدا بخیل نیست و اگه نافرمانی اون رو نکنیم ، بهتر از هر کسی خیر و صلاح ما رو می خواد .


سوال : پزشکان علت رو چی عنوان می کنند ؟

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)