سلام

واقعا گیج شدم، برای همین سوالم رو مطرح کردم، با شرایط اقتصادی و شرایط کرونا در حال حاضر بچه های پرستاری طرحی، برای تمدید طرح چیکار کردین؟، رفتید سمت تمدید طرح؟ 

با شرایطی که از بیمارستان مشغول به طرح تون راضی نباشین بازم برای تمدید اقدام میکنین؟، از ترس بیکاری میرین سمتش؟، اگه 2 هفته بعد پایان طرح جذب نشیم، پایان طرح میخوریم؟

من با شرایط تمدید نمیدونم چیکار کنم از ترس بیکار بودن هر شب خوابم نمی بره، بعدش چیکار کنم، حتی به ادامه تحصیلم فکر کردم تو این 3 ماه مونده تا ارشد وزارت بهداشت میترسم قبول نشم، از تبعیض و فشار نیروهای طرحی هم خسته شدم، واقعا موندم همه ش دارم از زندگی عقب میمونم، اینجا کسی هست کمکم کنه ...

ممنون


مرتبط با رشته پرستاری :

پرستار شدم، اما حس میکنم به اون چیزی که میخواستم نرسیدم

برای قبولی در رشته پرستاری چقدر باید درس خوند ؟

نظرم در مورد رشته پرستاری آزاد درسته ؟

برای یک دانشجوی پرستاری چه توصیه ای دارید ؟

فارغ التحصیلان روانشناسی عمومی می تونن آزمون ارشد روان پرستاری بدن ؟

از الان دارم تبعیض بین پزشکی و پرستاری رو میبینم.

بهم گفتند که پرستارها مناسب ازدواج نیستند

پرستارم ، بعد از ازدواج رفتار شوهرم سرد شده، چکار کنم ؟

چطور می تونم یه پرستار موفق باشم ؟

محاسن و معایب زندگی مشترک با یه خانم پرستار

حقیقت داره پرستارها با سه روز کار در هفته 4.5 حقوق میگیرن ؟

تجربیات شما در مورد شغل پرستاری

پرستاری از لحاظ بازار کار و درآمد چطوره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)