سلام 

نمیدونم چه جوری میشه سوالم رو مطرح کنم یه کم عجیب غریبه، سوالم اینه کاش راهی برای آشنایی همه مدل تیپ افراد وجود داشت و آیا راهی هست؟

من دختر مذهبی هستم که از ۲۰ سالگی تا سن ۳۳ سالگی درگیر عشق های یه طرفه زیادی شدم، و همیشه در جستجوی عشقه دو طرفه بودم و حالا در شرایطی هستم که تمام دوستانم ازدواج کردن و صاحب فرزند شدن، خانواده م تحقیرم میکنند و چون آدم رویا پرداز و برنامه ریز و آرزومند رسیدن به هدف هام هستن، انگیزه حرکتم رو به خاطر این تحقیرها و مقایسه ها و مهمونی های همیشگی از دست دادم.

شب ها دچار بی خوابیم و احساس پوچی میکنم گر چه به بخشی از اهدافم رسیدم، ولی ازدواج تنها چیزیه که هر چقدرم براش تلاش کنم میفهمم دست من نیست، چون هدفم صرفا ازدواج نیست بلکه دلم میخواد همسره آیندم حتما ملاک های منو داشته باشه تا بتونم ازدواج کنم وگرنه نمیتونم ازدواچ کنم، از طرفی از بی محبتی و تنهایی و فشار روحی جسمی هم دارم میمیرم.

ملاک هام هم از بس ساده ست، دست نیافتتی تر شده، چهره ش به دلم بشینه، مذهبی باشه و گذشته پاکی داشته باشه، و جزء شخصیت علمی و پرتلاش باشه، همین ...

آدمیم که زیاد تو اجتماعم و خواستگار هم برام پیدا میشه ولی یا چهره ش به دلم نمیشنه یا مذهبی نیست، کاش میشد یه راهی برای آشنایی افرادی که هم تیپ هم هستن وجود داشت.


پیشنهاد:

برای دختر چادری، حضور در چه مکان هایی برای جذب خواستگار مناسبه؟

در خانواده ای بزرگ شدم که میگن خودت برو شوهر پیدا کن

کجا ها برم شوهر پیدا کنم ؟

منم باید با دوست شدن شوهر پیدا کنم؟

برای جذب خواستگاران جدید، خودتون رو تغییر بدید

چطوری جذاب باشم که خواستگار جذب کنم ؟

یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه ؟

راهکارهای موثر در جذب خواستگار

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگاران بهتر

قانون جذب برای جذب خواستگار و همسر

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چادریم ، ولی چطور خواستگاری جذب کنم که زیاد مذهبی نباشه ؟

چکار کنم که برادر دوستم بیاد خواستگاریم؟


مربوط به ظاهر خواستگار:

از صورت خواستگارم خوشم نیومده (2)

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟

چرا باید یه خواستگار خوشگل منو بپسنده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)