سلام

ازدواج پسری سی ساله که مذهبی نیست، یعنی نماز نمیخونه، روزه نمیگیره، حرم و مسجد نمیره و ...، ولی پول حلال در میاره، حق کسی رو نمی خوره، حدود ارتباط با نامحرم رو رعایت میکنه و ... ، با دختری بیست ساله و به شدت مذهبی (کسی که واقعا مذهبیه!) چطوره؟

پسر هم با پوشش بشدت بسته دختر مشکلی نداشته باشه، تمام اعضای خانواده ی دختر مذهبی هستن، دائم ذکر میگن، هر روز مسجد میرن، در تمام فعالیت های دسته جمعی دینی شرکت میکنن.

و دختر خانم حتی در جمع صد در صد زنانه  و خودمونی هم به شدت حجابش رو رعایت میکنه. و توی گوشی خودش هم حتی عکس با حجاب از خودش نداره! (از کجا میدونم؟ : جشن تولدت با هیچ کسی حتی خانوم ها و حتی خانواده خودش عکس نگرفته و حتی با گوشی خودش هم نذاشته ازش عکس با حجاب کامل بگیرن!)

به نظرتون در این حد سخت گرفتن طبیعیه؟، و باعث نمیشه به طرف مقابل سخت بگذره؟، از نظر باقی جنبه ها مشکلی نیست فقط این حد سخت گیری (البته از نظر من!) نمیدونم قابل تحمل هست یا نه.

من با اعتقادات و پوشش مشکلی ندارم فقط از این نگرانم که برای من هم محدودیت شدید ایجاد کنه بعدا ...


مرتبط با ازدواج با دختر مذهبی:

آیا مردی حاضره با یه دختر فیلمساز مذهبی ازدواج کنه

دخترهای خوب و سنگین، راه پسرها رو برای ازدواج باز بذارید

یه دختر محجبه حاضره با همچین مردی ازدواج کنه؟

با دختر های رنگارنگی رابطه داشتم، حالا عاشق یه دختر پاک شدم

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

چطور نظر یک دختر چادری رو در مورد خودم بفهمم؟

هنوز دختر چادری و مومن و ساده پوش برای ازدواج پیدا نکردم

پسرها توی یه دختر چادری چی می بینند که اصرار بر آشنایی دارند؟

چطور نظر یه دختر چادری بدون آرایش رو برای ازدواج جلب کنم ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج

پسران برای ازدواج فقط دختر چادری دوست دارن ؟

جمع بندی دو پست پیدا کردن دختر چادری و شروط ازدواج

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج بکنم

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

خودم رو حق یه دختر پاک میدونم

چرا برخی پسران با خانم های محجبه ازدواج نمی کنن؟

چطور از یک دختر محجبه خواستگاری کنم که احترامشان حفظ شود

نظر دانشجویان پسر نسبت به دانشجوی دختر محجبه چیه ؟

چرا بعضی از پسران دخترباز، تمایل به ازدواج با محجبه ها دارند

دختران با حجاب می تونن برای شوهرشون طنازی و دلبری کنند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)