سلام عرض میکنم خدمت شما و سال نو رو به همه شما عزیزان تبریک میگم

میخوام سوالی رو اینجا مطرح کنم که مربوط به قشر خاصی از جامعه ما میشه. من دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه های کشور هستم. در عین حال خیلی از دوره های فنی مربوط به شبکه، فناوری اطلاعات و امنیت رو هم گذروندم. 

به شدت دنبال این هستم که بعد از دریافت مدرک کارشناسی ارشد، جذب یکی از ارگان های نظامی بشم. ممکنه برای خیلی ها عجیب باشه ولی واقعاً از صمیم قلب دوست دارم که این موضوع برام محقق بشه، البته بنا به دلایلی این موضوع رو با خانواده و اطرافیان درمیون نذاشتم. 

تنها موردی که بشدت منو مردد کرده قضیه جابجایی شغلی برای نیروهای نظامی و مسلح هست چون من تک فرزند هستم و پدر و مادرم تقریباً سن بالایی دارن. باور کنید هیچ مشکلی با خطرات جانی و ... ندارم فقط وقتی به این موضوع فکر میکنم که قراره هر چند سال، جابجایی استانی داشته باشم و پدر و مادرم رو تنها بذارم، مردد میشم. در ضمن اینو هم بگم که پدرم رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس هستن

میخواستم بدونم برای افرادی که جذب نیروهای مسلح و ارگان های نظامی، امنیتی و ... میشن، این امکان وجود داره که بتونن توی شهر یا استان خودشون انجام وظیفه کنن یا جابجایی حتمیه؟، آیا جابجایی هایی که برای افراد انجام میشه، طبق دستور از مقامات بالاتر هست (اجبار) یا با درخواست خود فرد انجام میشه؟

از دوستان عزیزم که تجربه خدمت در این موارد رو داشتن و یا حتی به نحوی با این سلسله مراتب آشنا هستن، تقاضا میکنم که تا حدی که براشون مقدور هست ،من رو راهنمایی کنن. 

با تشکر از شما


پیشنهاد:

چیکار کنم که خواستگار نظامی داشته باشم؟

مزایا و معایب ازدواج با نظامی ها

خواستگارم نظامیه و چند سالی باید در منطقه محروم زندگی کنم

چند سوال در مورد ازدواج با افسر پلیس

چند سوال از دخترانی که حاضر به ازدواج با نظامی ها هستند

در 28 سالگی خواستگار پاسداری دارم که یک سال ازم کوچکتره

از معیارهای ازدواج دختران نظامی خبر دارید ؟

کسی هست که همسر پاسدار باشه و چادری نباشه ؟

خواستگارم نظامیه و خانوادم مخالف هستند

چون سپاهی هستم خانمی خشک مذهب و با رفتار خشن گیرم میاد ؟

3 تا از خواستگارام سپاهی بودن

راسته که در بین سپاهی ها دو زنه زیاد پیدا میشه ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشاغل نظامی (۱۴ مطلب مشابه)