امروز روز پنجم است که در محاصره هستیم. آب را جیره بندی کرده ایم، نان را جیره بندی کرده ایم، تشنگی همه را هلاک کرده. همه را جز شهدا، که حالا کنار هم انتهای کانال خوابیده اند. دیگر شهدا تشنه نیستند، فدای لب تشنه ات ای پسر فاطمه (س).

آخرین دست خط شهدای کانال کمیل

سلام دوستان

همه مون تو زندگی مون با خیلی ها رفیق میشیم، میگیم میخندیم ازشون ناراحت میشیم با هم قهر میکنیم، دعوا میکنیم این از خصوصیات رفقای زمینیِ ...

ولی رفیق آسمونی چی، شما دارید؟، چرا رفاقت با شهدا رو تجربه نکنیم، دوست شهید یه شعار نیست که بچه مذهبی ها میگن، یه راه یه مسیره، یه چیزی که زندگیت رو عوض میکنه، اون هایی که خودشون رو فدای ما کردن، از همه چیزشون به خاطر امثال ماها گذشتن.

شهید ابراهیم هادی؛

شاید خیلی ها با این شهید رفیق هستند، شاید خیلی ها هم فقط اسمش رو شنیدن، شاید هم بعضی ها فقط میشناسنش و شاید هم خیلی ها اصلاً نمی شناسن این شهید رو.

خیلی ها بودن که خودشون به خودشون میگفتن که ما آدم های درب و داغونی بودیم، ولی با خوندن کتاب این شهید متحول شدیم.

این حرف ها شعار نیست، واقعی تر از واقعیه، من خودم یعنی برام ثابت شده و اعتقادم بر این هست که کسانی که این کتاب رو خوندن نظر کرده خود شهیدن، یعنی خودش انتخاب میکنه.

آشنایی با ابراهیم دل ها اتفاقی نیست، شهید گمنامی که دنیا رو برای یک نام هم نمیخواست شهیدی که تمام کارهاش فقط برای رضای خدا بود نه رضای بنده خدا. 

یه پهلوون، یه ورزشکار نمونه، یه بنده مخلص خدا، یه مداح اهل بیت، یه کسی که مشکل مردم رو مشکل خودش میدونست، این شهید یه الگو برای همه ماهاست، خوشا به حال کسانی که هادی زندگی شون شده شهید ابراهیم هادی. 

دوستان کتاب سلام بر ابراهیم کتابی که خدا خواسته بنده خاصش رو اینجوری بعد از حدود ۲۷ سال جوری خوشنام کنه که الان حتی توی خارج از ایران هم این کتاب به چاپ رسیده‌‌، بیایید با شهید ابراهیم هادی دوست و رفیق بشیم.

دست مون رو بذاریم تو دست ابراهیم، تا دست ماها رو هم بگیره، بیایید راه و رسم ابراهیم رو تو زندگی مون بکار بگیریم، تا رنگی از وجودش بگیریم. ابراهیم خیلی اهل دستگیری بود‌، اهل کمک، اهل خدمت. 

بیاییم در راه خدا ازش کمک بگیریم، ابراهیم زنده است اینو قرآن میگه، ماهاییم که مردیم، اون از اون بالا به همه ماها اشراف داره، و به کسی که در راه خدا کشته شده مرده مگوئید بلکه اینان زنده هایی هستند ولی شما درک نمی کنید. 

سوره بقره_آیه ۱۵۴

دوستان رفاقت با شهدا دو طرفه ست اگه شما با اون ها باشی اون ها هم با شما هستند،  ولی خیلی سعادت داره اونی که برای مادرش هم روضه خون باشه، کسی که روضه ی زهرا(س) رو میشناسه، دلش گنجینه غم های پنهونه.

صدای پای ابراهیم رو میشناسم، که این لبیک اهل فاطمیونه، و در آخر ...، کاش گناهان ما هم مانند شهدا ترک نماز شب و دیر شدن نماز اول وقت بود، سلام بر آنهایی که از نفس افتادن تا ما از نفس نیافتیم ...

قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم به خاک افتادند تا ما به خاک نیافتیم، سلام بر آن هایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند 

سلام بر شهدا

سلام بر ابراهیم ...

اجرتون با شهدا

یا علی


مرتبط:

سلام بر ابراهیم ...

چند ساله که شهدا دل منو بردن، دوست دارم مثل اون ها زندگی کنم

تجربیات شما در مورد رفاقت با شهدا

برای سلامتی همه رزمندگان مدافع حرم دعا بفرمایید!

زندگی با مدافعان حرم چه جوریه؟

شوهرم احتمالا می خواد در آینده مدافع حرم بشه

شهیدان را شهیدان می شناسند

آیا دوستی با شهید، انتخاب خود شهید است؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)