سلام

چیزی هست که بیشتر از این نمیتونم اون رو پنهان کنم و نادیده بگیرم و دارم از دستش میدم. 23 ساله هستم و دانشجوی مقطع دکتری عمومی، وضع مالی خانواده من متوسط رو به پایین هست اما در یکی از بهترین دانشکده های دولتی پزشکی درس میخونم و علاقه مندم به یکی از خانم های همکلاسی که 4 سال هست ایشون رو میشناسم.

ایشون به من علاقه مندن و هر بار به نوعی نشون دادن که از من خوش شون میاد اما واقعیتش هر دفعه من بحث رو کنترل کردم و موضوع عوض شده، من رو به دوستان و خانواده شون معرفی میکنن، به دورهمی هایی که خودشون هستن دعوت میکنن، ساعت ها با من چت میکنن و میخندن و از دوستان شون هم خواسته بودن که ببینند که من بهشون علاقه دارم یا نه، در حالی که اصلا با بقیه اینطور نیستن و فقط حول کار و درس صحبت میکنن اما با من یکی دیگه میشن حتی جلوی جمع.

اما موضوعی که هست اینه که خیلی ساده اگه بخوام بگم ایشون واقعا خیلی بیش از حد وضع مالی شون خوبه و این من رو میترسونه، واقعیتش من به اینکه نباید با احساسات یه نفر بازی کرد خیلی معتقدم و احترام میذارم به هر حال اما انقدر نگران ایشون هستم که نمیتونم به خودم اجازه بدم که بگم دوستش دارم، میترسم فقط همه چیز رو خراب کنم و ذهن ایشون تا سال ها درگیر من باشه و همین مدتی هم که با هم هستیم رو هم از دست بدم.

از خصوصیات ایشون: باوقار، مهربان، اجتماعی، نماز میخونن، خوش صحبت و زیبا هستن.

فعلا یک کار گروهی داریم با هم انجام میدیم و در حقیقت بهانه ای هست که بیشتر کنارش باشم، اما نمیدونم که پا پیش بذارم یا نه؟، دعوتش کنم بیرون یا نه؟، میدونم که در آینده میتونم خوشبختش کنم اما این اختلاف طبقاتی و اختلاف وضع مالی من رو میترسونه، از مشکلات قبل از ازدواج گرفته تا بعدش و خانواده ها.

این روز ها که توی بیمارستانیم خیلی ها در موردش صحبت میکنند میترسم دیر بشه و از دستش بدم اما نمیتونم واقعیت رو هم نادیده بگیرم از طرفی به دلیل رشته ای که دارم، میگم میتونم از پسش بربیام اما نمیدونم باید الان چی کار کنم.

برای همین هر چی گفتید اینجا انجام میدم و بهتون اطلاع میدم، دیگه نمیتونم بیشتر از این تظاهر کنم که دوستش ندارم اون داره فکر میکنه که واقعا من بهش علاقه ندارم در حالی که من تمام لحظاتی که باهاش دارم رو در دفتر خاطراتم مینویسم و اون ها رو بارها و بارها میخونم که بتونم شب ها راحت تر بخوابم.

ممنون از همگی


معرفی انواع کفویت های لازم برای ازدواج :

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اعتقادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ادراکی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت فرهنگی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ظاهری

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت شخصیتی


مرتبط با ازدواج با دختر پولدار:

از کجا بفهمم خواستگاری که میاد به خاطر خودم اومده نه پول پدرم

پدیده ای عجیب در تهران ، ازدواج با دختران بسیار پولدار

ازدواج یک پسر کارمند با یک دختر پولدار معقول است ؟

درسته که میگن پسرها دنبال دختر پولدار هستند ؟

چرا باید یه دختر پولدار از من خوشش بیاد ؟

میشه با ازدواج با دختر پولدار به پول رسید ؟

راستی آزمایی ادعای یه دختر پولدار در مورد ساده زیستی بعد از ازدواج

دلم نمیخود با پولدار ها وصلت کنم چون ازشون میترسم

ازدواج با یه دختر از یه خانواده ثروتمند ساکن بالای شهر تهران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختر/پسر پولدار (۲۷ مطلب مشابه)