سلام

من دختری هستم چادری مهربون همه هم همیشه ازم تعریف میکنن اگه جایی برم منو نشناسن بعد مدتی که باهام کامل اشنا بشن بهم میگن واقعا ماهی و ... از این حرف ها! از لحاظ قیافه هم دختر خوشگلی نیستم ولی معمولی هستم دختریم که با اینکه 20 ساله ام و سه سال میرم دانشگاه دست به صورتم نزدم و تو دانشگاه با پسرها کاری ندارم حتی همکلاسی هام اگه هم یه وقت بعد صد سال چیزی پیش بیاد ازم سوالی بپرسن و منم بخوام جواب بدم خیلی سنگین جواب میدم.

با این حال اصلا خواستگار نداشتم آدمی هستم که زندگی ساده رو دوست دارم، دوست دارم زندگی داشته باشم بر پایه و مبنای زندگی امام زمان پسند ولی چی بگم که دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!


مطالب مرتبط :

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)