خیلی خودم رو دست پایین میگیرم، در صورتی که در نگاه آدم های دیگه اینطور نیستم، اما شدیدا اعتماد به نفسم اومده پایین. فکر میکنم بقیه دارن ازم سو استفاده میکنن، خیلی آزارم میده این موضوع.

آدمی نیستم که بخوام زندگی رو سخت بگیرم خیلی، مثلا وقتی اتفاقی افتاده مثل تصادف سطحی ماشین اصلا خودم رو ناراحت نمیکنم میگم اتفاقیه که افتاده حالا چکار کنم. اما خانواده بهم میگن تو بیخیالی تو زندگی رو سر سری گرفتی، این حرف خیلی اذیتم میکنه پدرم میگه مادرم میگه، البته میدونم نگران من هستن که اینطور میگن اما این حرف ها اذیتم میکنه.

مدام تو خودم هم در صورتی که من در نگاه دیگران آدمی موفق هستم اما خودم باور ندارم. لطفا راهنماییم کنید دوستان‌


مرتبط با تصمیم گیری:

در مواقع حساس زندگی مون چکار کنیم تصمیم اشتباه نگیریم؟

کسی که میتونه بهترین تصمیم رو بگیره خود آدمه

مشکلاتی دارم که نمی دونم چه تصمیمی باید بگیرم

تو سال جدیدی که داره میاد تصمیم به تغییر گرفتین؟

همه ش تو زندگی تصمیم اشتباه گرفتم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

من نمیدونم با عقلم تصمیم بگیرم یا با دلم؟

نمیدونم تصمیمی که گرفتم درست بوده یا نه؟

چکار کنم شوهرم احساسی تصمیم نگیره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)