سلام 

راستش چند باری باعث شدم دل مادرم بشکنه و حتی باعث شدم جلوم گریه کرده و اشک ریخته، کاری با این که چی کار کردم و  چی بین مون گذشته و حق با کیه و حق با کی نیست ندارم، الان پشیمونم که حتی اگه حق با منم بود کاش بحث نمیکردم و ناراحتش نمیکردم. 

دلش رو شکوندم، ازش معذرت خواستم و گفتم ببخش، اونم گفت بخشیدم، ناراحتم به خاطر این که باعث شدم اشکش ریخته و دلش شکسته، چیکار کنم درس بشه؟

چیکار کنم رابطه مون بهتر بشه، چه طور از دلش در میاد؟، یادم که میافته داشت گریه میکرد حالم از خودم بهم میخوره، و دلم میخواد بمیرم، از خدا هم میترسم، میترسم هیچ  جای  زندگیم روز خوش نبینم،  هی جا، کمکم کنید راه حلی ... پیشنهادی ...


مرتبط :

گناهکارم، چند سال نماز قضا دارم، برای همین از مرگ میترسم

چندین سال پشت سر هم نماز و روزه قضا دارم

حدیث جعلی در مورد نماز قضا در جمعه آخر ماه مبارک رمضان

از خدا طلب بخشش و مغفرت کردم یعنی میپذیره ؟

پشیمونم از گناهان و بدی هایی که در حق دیگران کردم

چطور گناهان مون رو جبران و اثرشون رو محو کنیم ؟

تصمیم دارم گناهان گذشته رو جبران کنم

می خوام گناهانی که در نوجوانی مرتکب شدم رو جبران کنم

چگونه خودم رو از گناه کردن دور کنم

توضیح در مورد تکفیر گناهان

واقعا اگر خواهان ترک گناه هستین اینو امتحان کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)