سلام

پسری هستم که امسال وارد دانشگاه شدم و الان ترم 2 هستم. راستش من از رشته خودم راضی نیستم و میخوام تغییر رشته بدم، از اونجایی که دوستانم هم مدیریت بازرگانی میخونن یه آشنایی باهاش دارم، به نطرم رشته مناسب منه، تو کارنامه سبز هم این رشته رو آوردم و "تصمیم قطعی "خودم رو گرفتم برای تغییر رشته. 

حالا از دوستان این سوالات رو دارم:

اینکه بازار کار مرتبط  با این رشته هم دولتی و مخصوصا خصوصی و هم خارج از کشور چطوره؟

مدرک لیسانس کافیه یا نیاز به ارشد هم هست؟

آینده کاری این رشته در اقتصاد و بازار کار آینده چطوره؟

میشه مقاطع بالاتر رو اپلای کرد و در خارج از کشور ادامه داد و اصلا نیاز هست و می صرفه؟، چه مالی شهریه و هزینه زندگی با این اوضاع ارز و چه اینکه عمر و جونی رو میذاری و اون کشور کار گیرت میاد، چون یه نیم نگاهی هم بهش دارم. اگر میشه کدوم کشور بهتره؟ اگر دانشگاه خاصی هم در کشوری مد نطرتون هست بگین.

ممنون میشم اگر دوستانی که در این موارد اطلاعات یا تجربه  دارن پاسخ بدن و قشنگ موضوع رو بشکافند. 

مرسی


مرتبط:

اقتصاد یا مدیریت؟، کدوم رشته برای من مناسب تره؟

تجربیات شما در مدیریت بازرگانی‌ و مدیریت مالی

می خوام در دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی بخونم

مشورت در مورد انتخاب موضوع پایان نامه در رشته مدیریت بازرگانی

آینده شغلی مدیریت بازاریابی چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)