سلام

با عرض تبریک سال نو

دوستان مخصوصا آقایون، میخاستم تکنیک های زبان بدن و تکنیک هایی که پیک آپ آرتیست ها ازش استفاده میکنن، چه چیز هایی هستن؟

من خودم اعتماد به نفس پایینی دارم و زبان بدنم ضعیفه و اغلب در برقراری ارتباط در جامعه و مخصوصا با خانم ها دچار مشکل هستم. در حالی که یه نگاه به بقیه مردم میکنم، میبینم خیلی راحت با جنس مخالف ارتباط برقرار میکنن و حتی باهاشون دوست میشن. ولی من حتی نمیتونم تو به چشم های دخترها وقتی باهاشون حرف میزنم نگاه کنم.

با اینکه در آینده قراره معلم باشم، ولی احساس میکنم اصلا نمیتونم منظورم رو اون طور که باید به مخاطب برسونم. شاید باورتون نشه ولی حتی گاهی اوقات دروغ هم میگم دیگران متوجه میشن، آنقدر که من تابلو ام.

راستش رو بخوایین خودم رو هم اصلا جذاب نمیدونم. حدود 176 قدمه و 70 وزنم هست. پوستم تقریبا سفید هست(البته نه سفید روشن مهتابی هااا).اغلب اوقات رفتارهام طوریه که جنس مخالف رو فراری میده. البته یه مقدار مذهبی هم هستم.

یه مقدار تحقیق کردم و فهمیدم که باید تکنیک های پیک آپ آرتیست ها رو یاد بگیرم و اجرا کنم و به تقویت زبان بدن بپردازم. کسی این تکنیک ها رو میدونه؟، کتابی در مورد فنون پیک آپ آرتیست ها و فنون شون هست؟، کلا در هر زمینه ای چه تیپ و قیافه و چه تکنیک های زبان بدن 

پی نوشت 1: اولا کتاب زبان بدن آلن پیز رو خوندم ،چندان کاربردی نبود

پی نوشت 2: نگید لطفا دنبال مخ زنیه و این حرف ها، من دنبال برقراری ارتباط با جامعه هستم و میخوام به عنوان یه فرد جذاب و جنتلمن در جامعه حاضر باشم.


پرکاربردترین پست های خانواده برتر :

بهترین درسی که می تونید به یه نوجوان بدید چیه؟

بهترین درسی که در عمرتون گرفتید چی بوده؟

اگه پسری رو در رو ازم خواستگاری کرد چی بگم؟

چیکار کنیم که خواستگار بیاد برامون؟

چگونه آراسته تر و خوش تیپ تر به نظر برسیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)