سلام

من یه پسر 22 ساله م که تو  دانشگاه تهران مشغول به تحصیلم. از دوران کودکی تا الآن منزوی و گوشه گیر بودم ولی این اواخر به خاطر یه سری مسائل سختی که پیش اومد برام، افسردگی و ناامیدیم تشدید شده، با مشاور دانشگاه که صحبت کردم گفت اگه تو این برهه از زندگیت مشکلات خیلی جدی ای داری میتونی انصراف بدی و مدرک معادل کاردانی بگیری. 

مادرم هم گفت اگه نیاز به استراحت داری دانشگاه نرو. ولی قضیه اینه که الآن نگران سربازیم ... من اگه اوضاع و احوال روحیم خوب بود که میرفتم دانشگاهم رو ادامه میدادم. از چندین نفر پرسیدم و شنیدم که گرفتن معافیت های اعصاب و روان خیلی خیلی کار سختیه. نیاز به سابقه ی بیماری و ... داره . ولی من حدود 3 ساله افسردگیم عود کرده و شدید شده. اصلا ممکنه بعد از چند سال استراحت بهتر بشم.

یعنی الان بعد از یک سال غیبت میان در خونه آدم رو دستگیر میکنن؟، از طرفی شنیدم با مدرک کاردانی سربازی خیلی خیلی سخت میگذره ...، هی فکر میکنم الان مثل فیلم های هالیوودی بیان در خونه ببرنم ... منم که اوضاع روحیم داغونه میترسم یه کاری دست خودم بدم.


مرتبط:

برگه معافیت تحصیلیم رو گم کردم، چیکار کنم؟

قوانین مربوط به معافیت از سربازی برای کنکور

پایان معافیت تحصیلی قبل از اعلام نتایج کنکور



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سربازی و ادامه تحصیل (۱۱ مطلب مشابه)