باسلام . من یه خانم مطلقه هستم. کسی که با هزار امید ازدواج کرد و بعدا فهمید تا جناب شوهرمان معتاد هست. زندگی زهرمارمان شد و ادامه زندگی کاملا غیر عادی که مجبور به طلاق شدم. صدها و هزاران زن دیگه نیز به دلایلی غیر از این، طلاق گرفته اند یا شوهرشون در تصادف از دنیا رفته و الان بیوه هست.

سوال من اینه که آیا یک زن بیوه حق ازدواج و تشکیل زندگی مجدد داره یا خیر؟

اگر آری با چه مردایی؟

بالای 95 درصد پسران با دختران مجرد ازدواج می کنن. خب یه زن بیوه حتی زیر 20 سال هم همچین انتظار نداره که یک پسر مجرد بیاد خواستگاریش. پس تقریبا پسرای مجرد منتفی هست.حتی اگه خودشون بخوان ، خانواده ها نمیذارن

و با اینکه یش از 80 درصد مردان همسر مرحوم شده و یا مردان مطلقه نیز سراغ دختران مجرد سن بالا میرن.

پس تقریبا هیچ مرد بدون زنی نمیاد خواستگاری یه زن بیوه و مطلقه حتی جوان . الا در حدود 10 یا 20 درصد قلیل که وجود داره.

آیا مصلحت است که یک زن مطلقه یا بیوه حتی جوان بخواهد به عنوان همسر دوم مردان متاهل در بیاید؟

آیا مردان متاهل همچین کاری می کنند؟ آیا زنان متاهل قبول می کنن که شوهرشان زن دومی همسن خودش و یا کوچیکتر اختیار کند؟ 

این زندگی شیرین است یا از زهر مار بدتر؟

آیا درست است که یک زن مطلقه جوان به صیغه مردان در بیاید؟ آیا همه نیاز های روحی و عاطفی زنان مطلقه برآورده می شود ؟ ( بجز مسایل جنسی ) 

خواهش می کنم همه کاربرا کمک کنن و پاسخ بدن خصوصا زنان و مردان متاهل که تکلیف ازدواج ما به کجا ختم میشود

همسری پسران مجرد؟

همسر دوم مردان متاهل؟

همسر مردان مطلقه و بدون زن که از بابامون بزرگترن؟

یا صیغه؟

کدام منطقی تر است و کدام الان بیشتر اتفاق می افتد؟

سپاسگزارم


مرتبط با ازدواج خانم های مطلقه:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)