با سلام

دختری هستم ۱۹ ساله و مجرد، از یه خانواده مذهبی و متعصب و نسبتا سخت گیر، از جهت طرز فکر با خانوادم فرق دارم یه مقدار. البته طوری پافشاری نمیکنم که به دعوای خانوادگی ختم بشه.

الان حدود یک سال و نیم هست که دانشجو هستم توی شهرستان دیگه (البته همین قضیه هم برام کلی دردسر و بحث و جدل داشت که بذارن برم یه شهر دیگه و جدا زندگی کنم چون همیشه عادت به کنترل من دارن)

من حدود ۴ ماه پیش توی اون شهر، اتفاقی یه جا کار پیدا کردم و مشغول به کار شدم. یه مغازه هست که صاحبش هم همشهری خودم هستن و توی مغازه کارشون میشه گفت خانوادگی هست چون خودشون و همسرشون و پسرشون میرن و میان. پسرشون ۲۲ سالشه و یه دختر همسن من هم دارن که به تازگی ازدواج کرده و تو شهر ما زندگی میکنه.

توی این چند ماه به پسرشون علاقمند شدم و ایشونم با توجه به رفتارهاشون فکر میکنم همین طور باشن. هر چند نمیشه مطمئن بود. مثلا نسبت بهم توجه نشون میده و حواسش هست، چند بار سر یه سری چیزها غیرتی شده و ... اما خب زیاد درگیر این جریان نیستم چون مطمئن نیستم.

تو این مدت با خانواده ایشون هم صمیمی شدیم و مثل خانواده خودم هستن و موقع برگشتنم به شهر خودمون (همین چند روز پیش) با کلی ناراحتی جدا شدیم.

قبلش بارها پیش اومده بود سعی کنن با خانوادم آشنا بشن، مخصوصا اواخر که خانومه سعی میکرد با خانواده م ارتباط بگیره. خیلی راجع بهشون ازم سوال میکرد و سعی میکرد باهاشون صحبت کنه. یکی دو بار هم گفت عید که اومدیم شهرمون، خونه شما هم حتما میایم، پدر و مادرت رو ببینیم صحبت کنیم .

 مشکل اینجاست که من به خانوادم راجع به کار کردنم هیچی نگفته بودم، چون میدونستم هم بیخودی نگران میشن و هم بخاطر اخلاق شون سخت میگیرن و میگن نرو ...

خلاصه چند روز پیش اومدم و برای مادرم گفتم و ازش خواستم به بابام نگه چون بابام به هیچ وجه واکنش خوبی نشون نمیده نسبت به سر کار رفتن من.

مسئله ای که هست اینه که یه استرس عجیبی همه وجودم رو گرفته که اگه عید بیان باید به پدرم چی بگم! اگه همین طوری بیان که خب باید کامل برا بابام بگم کی هستند و از کجان و چی به چیه که مسلما خیلی عصبی میشه که بی اجازه ش رفتم سر کار.

اگر هم به قصد آشنایی و اینا بیان بازم همین مشکل هست که بابای من میگه خب تو رو کجا دیدن و ...

با توجه به اینکه من به خانومه گفته بودم فقط مادرم میدونه و پدرم در جریان کار کردنم نیست،  به نظرتون ممکنه بازم بیان؟!، شاید به نظر مسئله پیش پا افتاده ای باشه ولی با سخت گیری خانواده من و مخصوصا پدرم در مورد من، میتونه یه مشکل خیلی بزرگ پیش بیاد و هم پیش اون ها بد بشم هم پدرم! نمیدونم دقیقا چیکار کنم ...


مرتبط:

یه دانشجو، برای کسب درآمد چه کارهایی می تونه بکنه؟

درس بخونم یا کارم رو ادامه بدم؟

کسی هست که در کنار کار کردن واسه کنکور هم درس خونده باشه؟

دختر خانم ها، ما پسرها کار کنیم یا درس بخونیم؟!

برم کار کنم یا درس بخونم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)