سلامم دوستان عزیزم

من سال قبل حالا نمیدونم از سر تنهایی یا اعتماد یا هر چیزی، با یه خانوم از نزدیکان درد دل کردم. چون تازه یه رابطه اشتباه با یه آقا رو تموم کرده بودم و به شدت نیاز داشتم با یکی حرف بزنم. و از رابطه ام باهاش صحبت کردم و درد دل کردم.

ابراز پشیمانی کردم، و کلی گریه کردم پیش ایشون. ظاهرا فقط میخواستم که آروم  بشم. الان حدودا یکساله از اون قضیه میگذره من اون رابطه رو فراموش کردم. اما این خانوم هر از گاهی با من تماس میگیرن و میپرسن چیکار کردی، با اون آقا در ارتباطی؟، به هم پیام میدید؟، تماس  میگیرید؟، و یه برخورد بسیار شکاکانه به من دارند

من واقعا ناراحت میشم از این یادآوری ایشون. الان خیلی پشیمونم که با ایشون درد دل کردم. و الان باید جواب سوالاتی رو بدم که به ایشون هیچ ارتباطی نداره. نمیدونم چه جور بهشون بفهمونم که اون قضیه تمام شده و دیگه من اون دختر سابق نیستم و این قدر به من یادآوری نکنه.

به نظر شما بهش توضیح بدم یا توجه نکنم و کلا جواب تماسش رو ندم؟


فراموشی عشق قبلی افکار مزاحم :

بخاطر عشق قبلیم دیگه نمیتونم عاشق بشم

چگونگی حذف صحنه ی ناخواسته از ذهن

خلاص شدن از افکار ناخواسته ای مثل عشق قبلی، خاطرات بد و ...

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

عشقم ازدواج کرد، چه جوری فراموشش کنم ؟

میخوام فراموشش کنم اما ...

برای فراموش کردن یک شخص آیا راه حلی دارید؟

چطوری کسی رو که دوسش دارم فراموش کنم ؟

ذکر یا دعا برای فراموش کردن کسی سراغ دارید ؟

من نمیتونم عشق اولم رو فراموش کنم

مگه عاشق میتونه معشوق رو فراموش کنه ؟

راه فراموش کردن یا متنفر شدن از یه نفر چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)