عرض سلام و ادب...

از دیدگاه بقیه من آدمی مغرور ، سخت کوش هستم و این غرور اینقدر گفته شده که جزیی از ضمیر ناخوآگاهم شده یعنی مغرور به تمام معنا شده ام ...

عاشق دختری شده ام که نمیتونم به خانواده ام بگویم چون میترسم که دختره بهم جواب رد بده و تمام اون هیبتی که در اذهان دوستان و آشنایان از من هست فرو بریزد ... بنده 25 ساله هستم و در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستم .


مرتبط:

 مرد هم دل داره

خواستگارم با یه بار نه شنیدن پا پس کشید

میترسم برم خواستگاری، تحمل جواب نه شنیدن ندارم

از ترس نه شنیدن از دخترم خواستگاری نمیکنن

جواب منفی شنیدن اینقدر بده که پسران کلا قید خواستگاری رو بزنن

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)