سلام

من مصطفی 26 ساله و مجرد هستم . خانواده ی من یکی از دخترای فامیل رو برای من در نظر گرفتن ولی اون دختر فوق العاده آروم و خشک هستش و من این رفتارش رو نمی پسندم و میخوام همسر آیندم ، دختری شیطون و زبون باز باشه... بنظرتون چجوری تو جلسه خواستگاری ، میتونم بفهمم که دختره اخلاقش اینجوریه یا نه؟

منظورم دختر فامیلمون نیست ها . من اونو بیخیال شدم. منظورم تو خواستگاری که میرم، حالا هر دختری، چه جوری متوجه بشم اون همون دختر مورد پسندم هست یا نه ؟ تو چند جلسه خواستگاری که نمیشه اخلاق طرف رو خوب شناخت. از طرفی هم دوست ندارم تو دوران نامزدی متوجه بشم دختر آروم و خشکیه که بلد نیست شیطنتی بکنه ، باید چی بپرسم و چکار کنم تا بفهمم دختر خانمه این شکلیه؟

مرتبط:

میخوام این یه روز رو شیطون بشم اما بلد نیستم!

شیطنت های شوهرم از من یه آدم ترسو درست کرده

از شیطنت های غیر جنسی تون بگید

می خوام یه دختر شیطون و باحال و دوست داشتنی بشم

چه طور به خواستگارم نشون بدم شیطونم ؟

پسران جذب دخترانی میشن که در جمع شیطونی می کنن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه)