سلام

یه دختر 18 ساله ام، رشته م ریاضیه و از اول رشته م رو دوست نداشتم و علاقه م هنر بود، ولی کنکورم برام مهمه چون چند تا رشته ی زیر شاخه ی هنر رو میتونم انتخاب کنم (معماری و معماری داخلی و ...)، پارسال کنکور دادم و قبول نشدم، امسال هم بدجور دارم می بازم از زندگی، خسته شدم، درس نمیخونم!

مشکلم اینه که درس نمیخونم، یه روز تصمیم میگیرم که درس بخونم دو روز بعدش بیخیال همه چی میشم. چه جوری میگن خواستن توانستنه!، من تو کل زندگیم به هر چی خواستم نرسیدم، فقط شکست خوردم...، تو هیچی تداوم ندارم، اراده ندارم.

میگن اگه یه هدف رو عاشقانه بخوای بهش میرسی، ولی من هیچ وقت نرسیدم، پنج ماه مونده به کنکور ولی من انقدر درس ها رو پراکنده خوندم که حس میکنم مثل پارسال باید بدون هیچ سوادی برم سر جلسه کنکور!

میدونین از یه جا به بعد دیگه هدف برام مهم نیست، فقط میخوام یه دانشگاه دولتی قبول بشم، فقط میخوام زحمت های خانواده م رو جبران کنم.

سه سال تو رشته ای که علاقه نداشتم درس خوندم، از این به بعدم سعی میکنم بدون هیچ علاقه ای به سبک زندگیم، زندگی کنم!، فقط قبول بشم فقط قبول بشم ، همین ...

واقعا میشه آدم بخواد و برسه، چه جوری، من هر وقت یه چیزی رو هدف قرار دادم یه عاملی مانع از رسیدنم بهش شد، انقدر درمونده ام نمیدونم چی دارم مینویسم فقط کمکم کنید همین ...


مرتبط:

میخوام برگردم به خود واقعیم، واقعا دلم گرفته ...

چیکار کنم واسه درس خوندن انگیزه بگیرم؟

چرا مثل سابق انگیزه درس خوندن ندارم ؟

چکار کنم دخترم برای درس خوندن انگیزه پیدا کنه ؟

چطور به دوستم انگیزه درس خوندن بدم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)