سلام دوستان

من یه دختر ۱۹ ساله هستم، حدود ۶ ماهی با یه پسر ۲۵ ساله که فامیل دورمون بود ارتباط داشتیم. البته فقط تلفنی. ایشون هم حدود سه چهار سالی بود که به من علاقه داشتن. رابطه مون یه کم داشت زیادی صمیمی میشد تا جایی که عکس خاص میخواست یا حرف از رابطه میزد ...

دیروز بهش گفتم تو این مدت به شناخت کافی از همدیگه رسیدیم، الان قطع ارتباط کنیم تا زمانی که خانواده ها پا پیش میذارن و از راه درستش با هم باشیم. چون خانواده ایشون خبر داشتن و خانواده من بی اطلاع بودن. گفتم نمیخوام مهمترین اتفاق زندگیم از مهمترین آدم های زندگیم پنهون بمونه. بهش گفتم حسم بهت سرجاشه ولی منتظر‌ میمونم که شرایط جور بشه، حالا شرایط شاید چند ماه بعد شاید یه سال بعد شایدم دو سال بعد جور بشه.

اونم گفت میخوای این مدلی رابطه رو تموم کنی و یادت میرم و فلان. گفتم یادم نمیری من تصمیمم رو گرفتم پس بهتره هر چه بیشتر تلاش کنیم تا شرایط مون جور بشه. آخرش هم گفت اوکی.

الان نمیدونم کار درستی کردم یا اشتباه، میترسیدم به خواسته هاش یه موقع جواب بدم اون وقت تو زندگی هی بکوبه تو سرم ...

به نظرتون اشتباه کردم؟


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه)