با سلام خدمت همه خانواده برتری های عزیز

گاهی وقت ها حس بدی به خودم پیدا میکنم، چون نسبت به چند سال پیش تا حالا خیلی تغییر کردم.

اون موقع ها خیلی درسخون بودم و از اینکه همه جا نامبر وان بودم حس عالی داشتم. هیچی برام مهم تر از درسم نبود. شب ها حتی بیدار میموندم و درس میخوندم تا کسی ازم جلو نزنه و خودم شاگرد اول باشم. نماز هام رو با عشق به خدا میخوندم، حجابم رو کامل رعایت میکردم و خلاصه دختر خیلی خوبی بودم ...

تا اینکه از یه جایی به بعد توی زندگیم همه چی عوض شد، انگار عاشق شده بودم، مدام خیال پردازی میکردم، مدام در حال جلب توجه در خیالاتم بودم، انگار در اوهام و خیالات اون پسر بهم توجه میکرد، خیالاتم این هارو داشتم «اگه جایی میرفتم فکر میکردم منتظر من بوده، اینکه خیلی دوسم داره، اینکه خودش رو میخواد بهم نزدیک کنه، اینکه خیلی بهم توجه داره، اینکه من براش خیلی خاص هستم، و من مدام در حال انجام کارهای خاص جلوی اون هستم»

البته این ها فقط در حد خیاله و من از احساس اون به خودم خبر ندارم، تقریبا هم فراموشش کردم ولی هر وقت اگه بیاد به یادم کلی عصبی میشم، یه جورایی چون باعث شده افت کنم فکرش عصبیم میکنه، قبلا دختر خیلی شادی بودم ولی الان نه زیاد ...

وضعیت درسیم به شدت افت کرد و نمازهام رو دیگه خیلی عادی میخونم و خسته باشم نمیخونم، پیش روانکاو هم رفتم و گفت نیاز شدید به توجه دارم و چون در دوران کودکی و خانواده به اندازه نیازم توجه نشده بهم این مشکلات ایجاد شده ولی خب دیگه ادامه ندادم چون هزینش زیاد میشد...

حالا چند تا سوال دارم ازتون:

1_ چه جوری مثل سابق بشم؟، همون طوری که به درس هام اهمیت میدادم و با ایمان تر بودم...الان درس ها برام مهم نیست اصلا... یجورایی قوه عقل و منطق میگه باید عوض بشی ولی موقع عمل بیخیال میشم و به این شرایط و حال الانم عادت کردم.

در مورد ایمان به خدا هم بگم که تفکر صفر و صدی دارم یعنی میگم اگه حجاب چادر داشته باشم پس من با ایمانم و اگه با مانتو باشم کامل نیستم..

2_ کسانی که تا حالا عاشق شدن بگن که تخیلات شون مثل من بوده؟

3_ من عاشق این پسر نیستم ولی موقع آهنگ گوش دادن کلی تخیل بهم هجوم میارن، این یعنی ناخودآگاه من هنوز به این پسر علاقه منده؟، در حالت کلی که افکار بهم هجوم میارن چی کار کنم؟خیلی ناراحت میشم چون منو از دنیای واقعی دور میکنه، با اینکه تقریبا حسی بهش ندارم ولی دوست دارم وقتی منو میبینه خیلی زیبا و خاص باشم...

ممنون از همه تون


مرتبط با مدیریت افکار مزاحم:

نمی تونم مسائل رو در ذهنم دسته بندی و کنترل کنم

چطوری ذهنم رو کنترل کنم تا فکرم به سمت یه دختر نامحرم نره

مبارزه با افکار مزاحمی که بی اختیار وارد ذهن میشه

روش های تجربی آرام شدن ذهن و رهایی از افکار منفی

چه طور از شر افکار منفی خلاص بشم و ذهنم آروم بشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) آرام سازی فکر و ذهن (۱۲ مطلب مشابه)