سلام

من یه دختر در اواخر دهه بیست هستم. خواستگارهام خیلی زیاد بودند و هستند (به خاطر ظاهرم) ولی هیچ کدوم به دلم نشستند، خب منم دوست دارم همسرم برام جذاب و دلنشین باشه، ولی بیشتر مردها چهره و صداشون اصلا برام خوشایند نیست، شاید فکر کنید که من خیلی سخت گیرم ولی مشکل سلیقه ای هستش که دارم، یعنی من شاید برعکس خیلی خانوم های دیگه از مردانی خوشم میاد که توی ظاهر و رفتارشون زنانگی زیادی باشه.

مثلا چهره شون حالت زنانه داشته باشه و کم سن به نظر بیان و ریش نداشته باشند یا صداشون نازک و ملایم باشه و بدنشون هم لاغر باشه و عضلانی نباشه، توی رفتار هم خیلی احساساتی و مهربون باشند، اینم بگم من خودم دختریم که حس زنانگی و ظرافتم خیلی بالاست، شاید برای همینه از حالت مردونگی خوشم نمیاد، شایدم چون مردانی که حالت مردونگی شون کمه به نظرم مهربون ترن و خشن نیستند.

از طرف دیگه با اینکه خواستگارهام زیاد بودند تا حالا هیچ کدوم از نظر ظاهر اون جوری نبودند که می خواستم شاید خیلی از دوستان دیگه م که می دیدن شون می گفتند اینکه خیلی جذاب و مردونه ست ولی دقیقا همون مردونه بودنش بود که زیباییش رو برام از بین می برد.

از یه طرف دیگه مادرم هی بهم اصرار می کنه که ازدواج همه ش ظاهر نیست و این جوری هم که تو می خوای اصلا پیدا نمی شه، از یه طرف دیگه من واقعا نمی تونم با کسی که ظاهرش به دلم نمی شینه زندگی کنم به نظرتون سلیقه من اشتباهه؟، من مشکلی دارم؟، آیا باید این موضوع رو نادیده بگیرم و در هر حال ازدواج کنم؟


مرتبط:

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ظاهر خواستگار (۴۰ مطلب مشابه)