چه در ماجرای آبان، چه در جریان هواپیمای اوکراینی شما شاهد این هستید که همون اول شعارهای خیلی تند خطاب به راس نظام داده میشه، تا جایی که حتی به عکس شهید سلیمانی اهانت میشه. 

این یه پروژه است با هدف براندازی. براندازی به سبک مایکل دی اندریا، یعنی انقلاب سزارینی.

مایکل دی اندریا رئیس امور ایران تو سازمان سیای آمریکاست که مسلمونه و معروفه به آیت الله مایک. اقدامات زیادی داشته از جمله متلاشی کردن لیبی و سوریه و ترور افرادی مثل عماد مغنیه و حاج قاسم سلیمانی و خیلی خرابکاری های دیگه.

تخصص آیت الله مایک چیه؟

اگر آمریکا قصد تغییر رژیم در کشوری داشته باشه این آدم در صورت رخ دادن هرگونه اعتراض و آشوب تو اون کشور، آدم هاش رو میفرسته تا آشوب رو تبدیل به شورش کنن و پروژه انقلاب سزارینی رو رقم بزنن.
سال ۹۶ روزنامه تاکویم ترکیه که وابسته به سازمان اطلاعات ترکیه (میت) هستش، فاش کرد که مایکل دی اندریا حدود ۹۰۰ نفر ایرانی رو به عنوان اقتصادی و … از ایران خارج کرده و برده به ترکیه و دبی و اروپا، با هدف آموزش دادن این افراد برای پروژه انقلاب سزارینی. این افراد آموزش دیده الان تو ایران هستن.

انقلاب سزارینی چیه؟

یعنی براندازی همراه با خونریزی و کشته های بسیار. به عبارتی اون ها تو این پروژه برای براندازی حکومت ایران نیاز به کشته های زیاد از بین مردم ایران دارن. چرا؟
چون این جوری میتونن تو مجامع حقوقی و بین المللی رژیم ایران رو متهم به جنایت علیه مردمش بکنن در نتیجه میتونن همراه با چند کشور دیگه نیروها و تجهیزات شون رو به صورت علنی و رسمی وارد ایران کنن تا به بهانه نجات ایرانی ها از دست رژیم آدم کش، براندازی شون رو انجام بدن. همون کاری که در سوریه انجام دادن که البته به هدف نرسید.
کشته سازی از مردم رو به ۵ روش انجام میدن که ۴ تاش واقعیه و یکیش ساختگی که بعدا این ۵ روش رو توضیح میدم.

اما این ۹۰۰ نفر عنصر آموزش دیده روش کارشون چیه؟

طبق کتاب کنترل بلواها که ارتش امریکا تدوینش کرده و همه ارتش های دنیا همین کتاب رو الگو قرار میدن و به عنوان درس سه چهار واحدی باید پاسش بکن، بلوا به ۳ مرحله تقسیم شده:

آشوب، اغتشاش و شورش.

به بلوایی که نه سازمان یافته هست و نه مسلحانه میگن آشوب. اغتشاش یه مرحله بالاتره و منظور بلوای سازمان یافته ای هست که غیرمسلحانه باشه، و آخرین مرحله هم که شورش هست به بلوایی گفته میشه که هم سازمان یافته باشه و هم مسلحانه.

قضیه از این قراره که عده ای از مردم که بابت یه موضوعی عصبانی ان، حالا این موضوع میتونه باخت تیم مورد علاقه شون باشه، میتونه اعتراض به گرونی بنزین باشه یا هر چیز دیگه، میریزن تو خیابون. این مرحله آشوب محسوب میشه چون آدم های عصبانی نه مسلح هستن و نه سازمان یافته.

طبق کتاب کنترل بلواها حدود ۹۰ درصد این آدما وقتی احساسات شون فروکش کنه میرن خونه و میمونه ۱۰ درصد. شما اگه بتونی این ۱۰ درصد رو سازمان دهی بکنی آشوب رو یه مرحله ارتقا دادی و تبدیل کردی به اغتشاش. یعنی همون بلوای سازمان یافته و غیرمسلحانه.

حالا اگر بهشون اسلحه هم برسونی اغتشاش رو تبدیل به شورش کردی یعنی بلوای سازمان یافته و مسلحانه. اون ۹۰۰ نفر مزدور آیت الله مایک کارشون همینه.

سوریه هم داستانش همین جوری بود.

اولش آشوب ها تو شهر درعا شروع شد یه عده از مردم به بعضی اقدامات حکومت شون معترض بودن و ریختن تو خیابون مثل همه جای دنیا. و چون از قبل تغییر رژیم بشار اسد در دستور کار امریکا و اسرائیل بود، آیت الله مایک پروژه انقلاب سزارینی رو کلید زد و جوری سوریه رو به هم زد که در نهایت مزدورهای مسلح از ۸۰ کشور دنیا وارد سوریه شدن و بخش هایی از سوریه رو تسخیر کردن و خب دیدید که سوریه ای که چند سال پیش یه کشور زیبای توریستی بود ۷۰ درصد شهرهاش ویران شد و ۵ میلیون نفر از مردمش آواره اردن و ترکیه و اروپا شدن و حدود ۳۲۰ هزار نفرشون هم کشته شدن تو این ماجرا.

البته اون اوایل غربی ها به شورشی های سازمان یافته و مسلح نمیگفتن داعش، اون موقع تا مدت ها دولت های غربی اصرار داشتن به شورشی ها بگن مخالفین حکومت بشار اسد، حتی اون ها رو تو پایگاه هاشون آموزش میدادن و تجهیز میکردن. بعدها که دیگه افسار داعش از دست خود غربی ها هم در رفت و اون ها هم به ناچار مجبور به تظاهر به مبارزه با داعش شدن. اما خب نیروهای اسلامی مثل سپاه و ارتش ایران و زینبیون پاکستان و فاطمیون افغانستان و …، زیر نظر حاج قاسم یه ناتوی اسلامی تشکیل دادن و ۶۵ درصد سوریه رو از وجود داعشی ها پاکسازی کردن.

اینکه میگن سوریه سازی ایران در دستور کاره به این دلیله که تغییر رژیم ایران از نوع انقلاب سزارینی در دستور کاره. اما همون طور که گفتم واسه انقلاب سزارینی نیاز به کشته هست که ۵ روش داره:

روش اول:

اینکه کاری بکنن که مامورین ایران وادار به تیراندازی بشن. این ۹۰۰ نفر که مسئول سازماندهی و تسلیح معترضین هستن نقشه دارن که معترضین رو، که اکثرا دانشجویان و جوانانی هستن بی تجربه و تحت تاثیر احساسات، تحریک کنن و بکشونن به سمت آتیش زدن بانک و کلانتری و پایگاه بسیج و …. به بهونه اینکه اگه این کارها رو بکنیم حکومت تضعیف میشه و کارش تمومه.

بر طبق آیین نامه های امنیتی اگر کوچکترین آشوبی نزدیک به اماکنی مثل تاسیسات نفتی یا کلانتری یا پایگاه بسیج و این جور جاها باشه نیروها ملزم به شلیک به سمت آشوب گرا هستن. دقت کنید ملزم هستناین آیین نامه امنیتی مال آمریکاست و همه دنیا همین رو استفاده میکنن.
چون یه جایی مثل کلانتری توش سلاح وجود داره و اگه سلاح ها بیفته دست این و اون خب معلوم نیست چه بلایی ممکنه سر امنیت جامعه بیاد. پس به همین دلیل مامورین ملزم به تیراندازی به سمت شورشی ها و محافظت پایگاه هستن.

اما معترضین عادی که از این چیزها خبر ندارن و سواد امنیتی شون خیلی پایین تر از این حرف هاست، بنابراین نادانسته همراه میشن با اون عناصر آموزش دیده، به خیال از بین بردن حکومت و نمیدونن دارن میرن به سمت مرگ خودشون.

ولی اون عناصر آموزش دیده که لابلای مردمن و نمیشه از ظاهرشون فهمید که مزدور اجیر شده هستن و به نظر میاد که جزو معترضین عادی باشن به خوبی از این آیین نامه امنیتی خبر دارن و ماموریت دارن مردم رو سوق بدن به سمت آتیش زدن بانک و کلانتری و پایگاه بسیج و تاسیسات نفتی و اینا، چون میدونن که طبق آیین نامه امنیتی نیروهای حکومتی صددرصد شلیک خواهند کرد به هر کس که بخواد کوچکترین آسیبی به این قسمت های حساس برسونه. در نتیجه پروژه کشته سازی عملی میشه و معترضین از همه جا بی خبر کشته میشن.

تو ماجرای تاسیسات نفتی سیرجان و کلانتری فلان جا کلی سر و صدا راه انداختن که چرا مامورها شلیک کردن در حالی که آیین نامه جهانی همینه. اما افکار عمومی از این چیزها خبر ندارن. و رسانه ها هم که کارشون آتیش بیار معرکه شدن هست و از طرفی وظیفه دارن حکومت رو جانی و آدم کش جلوه بدن.

روش دوم:

این مزدورها و عناصر آموزش دیده مسلح خودشون هم اقدام به کشتن معترضین یا حتی مردم عادی رهگذر میکنن که بیفته گردن حکومت، به خصوص افراد با چهره های معصوم و ساده رو طعمه نقشه خودشون میکنن. مثلا طرف داشته فقط تماشا میکرده یا کار خاصی نمیکرده، فوقش شعار میداده، اون رو میکشن که بیافته گردن نیروهای حکومتی یا لباس شخصی ها.

بعد یه پروپاگاندایی رو راه میندازن که وای ببین چه چهره های معصومی توسط رژیم خون خوار کشته شد آخه به چه جرمی و از این حرف ها.

شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد که کشته های آبان ۸۵ درصدشون جزو مردم عادی و بیگناه بودن، به همین خاطر هم بودش که رهبری به بنیاد شهید دستور داد که این افراد جزو شهدا محسوب بشن.

روش سوم:

وظیفه بعدی مزدورهای آموزش دیده شلیک به پلیسه که اینجا دیگه حتما پلیس و نیروهای حکومتی شلیک میکنن و جنگ خیابانی شکل میگیره، درست مثل مدل سوریه که یه طرف خیابون نیروهای حکومتی سنگر گرفته بودن یه طرفم مخالفین سنگر گرفته بودن که مخالفین هم شامل مزدوران میشن و هم شامل فریب خوردگان. خب طبعا جنگ خیابانی هم کشته در پی داره.

روش چهارم:

تحریک و عصبانی کردن نیروهای حکومته، شما فکر کردید واقعا فحش دادن به نظام و اهانت به عکس شهید سلیمانی و این حرکات هیچ نقشه ای پشتش نیست؟، خیر دقیقا برای عصبانی کردن نیروهای حکومتیه تا عنان از کف بدن و شلیک کنن و خب معمولا مزدورهای آموزش دیده خیلی کمتر ممکنه هدف این شلیک ها قرار بگیرن، بیشتر اون جوون های داغ و خشمگین فریب خورده که موقع عصبانیت هر کی هر شعاری بده این ها هم تکرار میکنن امکان کشته شدن شون هست چون آموزشی هم برای حفاظت از خودشون ندیدن.

روش پنجم:

کشته سازی نمایشی و ساختگی و تهیه ویدیو و انتشار اون تو فضای مجازی. نشون به اون نشون که یه سری فیلم بیرون اومد هم از قضیه آبان هم از شلوغی های مربوط به هواپیمای اوکراینی و حتی از شورش های عراق، که یک فردی نقش کشته رو بازی میکرد به این صورت که می افتاد رو زمین، بعد چند نفر که از قبل خبر داشتن و هماهنگ بودن، مثلا از لابه لای جمعیت میرفتن به سمتش به بهانه این که کمکش کنن و یهو شما میدیدی طرف با اینکه مرده یه لحظه لباسش رو مرتب میکنه! شکمش رو میپوشونه! یا با اومدن مامورها بلند میشه در میره.  این فیلم ها از سوتی های مزدورها ضبط شده.

همون طور که میدونید رویترز از اون سر دنیا کشته های آبان در ایران رو ۱۵۰۰ نفر اعلام کرد و مدرک قانع کننده ای هم برای ادعاش ارائه نداد و کسی هم نیست بهش بگه اگه راست میگی از این ۱۵۰۰ تا اسم و مشخصات ۵۰۰ نفر رو اعلام کن، ۵۰۰ تا پیشکش اسم و مشخصات ۱۵۰ نفرشون رو بگو.

همون طور که گفتم اون ها برای اینکه تو مجامع بین المللی بتونن دلیل موجه داشته باشن که به صورت رسمی و علنی نیروها و تجهیزات شون رو وارد ایران کنن یا به عبارتی به ایران حمله کنن تا مثلا مردم رو نجات بدن نیاز به کشته از بین مردم دارن تا رژیم ایران رو آدم کش معرفی کنن.

این مطلب رو نوشتم برای اون هایی که خوش باورانه در انتظار این هستن که ایران به هم بخوره و خیال کردن آمریکای مهربون و صلح طلب میاد رژیم رو برمیداره و ایران رو تحویل میده و میره.

نخیر آمریکا برای تغییر رژیم پروژه خونین انقلاب سزارینی رو در دستور کار داره و واسه این کار به جنازه ایرانی ها نیاز داره و تازه اگه بتونه رژیم رو تغییر بده هم بعدش داستان های دیگه در انتظار ایرانه و پایان ماجرا نیست.

که خیلی بعیده تو ایران رژیم چنج به سبک انقلاب سزارینی عملی بشه. ایران فقط با نیروی قدس سپاهش قضیه سوریه و عراق رو جمع کرد، حالا شما فکر کن قرار باشه اتفاق سوریه تو ایران بیفته در اون صورت علاوه بر نیروی قدس طبیعتا کل سپاه و ارتش و نیروهای مسلح میان وسط حتی حشدالشعبی عراق و حزب الله لبنان و فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان و انصارالله یمن و خیلی گرو ههای دیگه که خودشون رو نیروهای جان بر کف و تحت امر رهبر ایران میدونن به خاطر ایران میان پای کار و آمریکا یا داعش یا مجاهدین خلق کارشون خیلی سخت تره تو ایران نسبت به سوریه.

فوقش آمریکا و کشورهای غربی خیلی هم که زور بزنن بتونن چند سالی جنگ رو کش بدن مثل سوریه، ولی به هدف اصلی شون که تغییر رژیم هست نمیرسن، فقط این وسط ایران ویران میشه و مردم زیادی کشته میشن. البته کار به اون جا هم نمیکشه چون ایران گزینه های دیگه هم داره مثل موشک زدن به اسرائیل یا بستن تنگه هرمز و باب المندب.

چون همه این ها زیر سر اسرائیله، خودش جرات جنگ مستقیم نداره، تجربه نشون داده بیشتر از ۳۳ روز توان جنگیدن نداره، واسه همین آمریکا رو میندازه جلو. به هر حال چون احتمالش هست که تا پایان امسال چند تا آشوب دیگه داشته باشیم این مطلب رو نوشتم که یه عده بدونن برای آمریکا و بیگانگان در حد یه ماهیتابه روغنی سوخته هم ارزش ندارن (این تیکه رو یکی از کاربرها به کار برد اخیرا و چون به نظرم تشبیه جالبی بود استفادش کردم)

اونا فقط جنازه شما رو واسه پروژه شون میخوان، همه اشک هایی که واسه کشته ها میریزن دروغیه، همه تبلیغاتی که در رسانه هاشون میکنن هدف داره، وگرنه اگه واقعا جون آدم ها مهم بود خیلی وقت پیش باید عربستان رو سرکوب می کردند تا یمنی ها رو نکشه، نه اینکه حمایتش بکنن که بیشتر اون ها رو بکشه. جون شما فقط وسیله هستش. حتی اگر هم از جمهوری اسلامی خوش تون نمیاد بهتره تو دعوای دو تا دشمن بازیچه هیچ کدوم شون نشید.

“کتایون خدا رحمی”

مرتبط:

نظر شما راجع به این توافقنامه ی هسته ای چیه؟

در هوای آلوده چیکار کنیم زنده بمونیم؟!

چرا انقدر گرونی بیداد میکنه؟

چطوری زندگی خوبی داشته باشیم اما تحت سلطه استعمار نباشیم؟

یه ملت چطور می تونه بدون جنگ و خونریزی به مرحله دمکراسی برسه؟

تازه میفهمم وقتی میگن ایران امنیت داره یعنی چی!

به جای تظاهرات بیهوده، فکر کار جهادی و اصلاح حقوقی باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مسائل روز جامعه (۶۵ مطلب مشابه)