آیا دختران باکره حق دارند پسرانی رو که قبلا ازدواج موقت کردند ، به همسری قبول نکنند ؟ اگه پسری که یک یا چند ازدواج موقت رو تجربه کرده به خواستگاری یه دختر باکره بیاد و دختر بگه چون تجربه رابطه جنسی داشتی من باهات ازدواج نمی کنم ، آیا با حکم خدا مخالفت کرده ؟ آیا این دختر با اصل موضوع متعه مشکل داره ؟!

از نظر بنده ، به دلایل عقلی نمی تونیم چنین اتهامی رو به اون دختر بزنیم . اون دختر حق داره به خواستگاری جواب مثبت بده که ویژگی های مورد نظرش رو داشته باشه . 

یکی از ویژگی ها می تونه این باشه که خواستگارش پسریت ! خودش رو از دست نداده باشه  . از نظر دختر ، چنین پسرانی که نتونستند صبر کنند و تجربه های جنسی متفاوتی رو با یک یا چند زن دیگه داشتند ، ممکنه بعد از ازدواج هم به دنبال تنوع باشند . دختر از این می ترسه که نکنه اندام جنسی اون ، جذابیت اندام جنسی خانم یا خانمی های قبلی رو نداشته باشه . نکنه اون خانم ها ، این آقا رو بد عادت کرده باشند و توقعش رو بالا بردند . میگه اگه به رابطه مقعدی علاقمند شده باشه چی ؟ اگه ازم انتظار داشته باشه رابطه ی دهانی داشته باشیم چی ؟ شاید اون خانم ها کارهایی رو باهاش کرده باشند که از دست من برنیاد ! و این فرصت رو به من نده که خودم رو با شرایط اون سازگار کنم .

چنین پسری که نتونسته از پس کنترل میل جنسی بر بیاد آیا می تونه بعد از ازدواج و در مواقع خاصی مثل بیماری ، مسافرت ، عادت ماهیانه ، دوران بارداری و ... خودش رو کنترل کنه ؟! یا به سراغ متعه یا ازدواج دوم خواهد رفت .

بنابراین از نظر بنده یه دختر باکره اگه چنین پسری رو به همسری قبول نکنه حق داره و این مخالفت به معنی مخالفت با حکم خدا نیست . مخالفت با یه سری ویژگی هاست . مثل این که یه روحانی به خواستگاری یه دختر بره و دختر بگه با توجه به معیارها و اهدافی که دارم نمی تونم با اون ازدواج کنم . آیا این مخالفت ، به این معنی هستش که چنین دختری با روحانیت مشکل داره ؟!

ثواب نماز جماعت بی اندازه بالاست ، ولی بنده به دلایلی نمی تونم در نماز جماعت شرکت کنم ، آیا این عدم شرکت در نماز جماعت به معنی مخالفت یا قبول نداشتن نماز جماعت محسوب میشه ؟! خیر ، شرایطم اجازه نمیده که از اون فیض عظیم بهره ببرم .

یه دختر باکره شاید شرایطش اجازه نمیده که با یه روحانی ازدواج کنه یا با کسی به حکم الهی متعه عمل کرده هم کاسه بشه . پس هیچ ایرادی به چنین دخترانی نمیشه وارد کرد .

موفق باشید


مرتبط:

آیا ازدواج موقت میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟

 ازدواج موقت یا زنا ؟

ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"

بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟

اگر ازدواج موقت عاقلانه باشد ضرر نخواهد داشت

آیا شرایط برای رواج ازدواج موقت فراهم است ؟

آقایون با کی میخوان ازدواج موقت کنن؟!

آزمایش های قبل از ازدواج دائم رو موقع ازدواج موقت هم میگیرن ؟

آیا به همسر آینده ام بگم که با چند خانم ازدواج موقت کردم ؟

احساس خانم های متاهل نسبت به ازدواج موقت شوهر با یک زن بیوه

خانواده دختر، از سوابق ازدواج موقت پسر باید آگاه بشن ؟

کسی تا حالا سایت های صیغه رو امتحان کرده ؟

اگر پسری بیاد خواستگاری تون که قبلا صیغه داشته جواب تون چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه)