سلام

من پسری 18 ساله هستم ترم اول دانشگاه درس می خونم، به دختری علاقمند شدم که خیلی خوبه ولی نمیدونم چه جوری بهش ابراز عشق کنم؟ در ضمن من تا حالا با کسی دوست نبودم. حتی با این دختر یه بار به طور اتفاقی با هم تو پیاده رو می رفتیم خیلی نزدیک بهم ولی نه اون تونست باهام حرف بزنه نه من . 

اون موقع احساس کردم شاید اونم احساسی نسبت بهم داره . آخه اگه این جوری نبود که زود از من جدا شده و می رفت نه اینکه شانه به شانه ام بیاد. در ضمن من یه بار تو کلاس خیلی بهش نگاه کردم ولی اون صورتش رو برگردوند. 

ممنون میشم راهنمایی کنید. ببخشید سوالم اینقدر طولانی شد.

مرتبط :

نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

دختر مورد علاقم در کمال ناباوری ردم کرد

دختر مورد علاقم وقتی فهمید بهش علاقه دارم رفتارش سرد شد

امیدی به تغییر نظر دختر مورد علاقم هست ؟

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

نه می‌تونم به دختر مورد علاقم پیشنهاد بدم و نه فراموشش کنم

دلیل کم محلی های دختر مورد علاقم رو نمی فهمم

بعد از قطع ارتباط با دختر مورد علاقم زندگیم دگرگون شد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) خواستگاری از دختر همکلاسی (۲۰ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)