سلام

دختری بین 25 تا 28 سال هستم که دو هفته پیش برام یک خواستگار اومد. پدرش دوست بابام بود. خواستگاری به درخواست خانوادم بیرون از منزل برگزار شد.

ایشون خواستگار دومم بودن. قد 160. مثل خودم . لاغر. ولی خوش قیافه بود. کارش طوری بود که اصلا مرخصی نداشت. بعضی اوقات شب ها باید میرفت سرکار. ماهی 3 تومن درآمد. خونه و ماشین داشت. پدر معتاد ولی کار کن بود و خانواده پولدار. 

سطح پوشش خواهرانش به ما نمیخورد. من اهل پوشش و حجابم ولی چادری نیستم و آستین بلند و شال می پوشم و نماز و روزه ولی اونا نه بازن. البته ازش پرسیدم شما چه مدلی هستین. ولی مشگلی نداشتم با این قضیه. گفت درون گراست اهل مهمونی رفتن نیست ولی دعوت بشه میره. با چند تا دوستش فقط رفت و آمد داره. خانوادگی اهل رفت و آمد و معاشرت نیستن. ولی ما رفت و آمد می کنیم با فامیل ها. 

البته خودم درون گرا هستم مثل اون، دو سه تا دوست صمیمی دارم فقط. ولی سعی می کنم مهمونی برم، عروسی برم، مجلس برم، ولی ساکت و کم حرفم و تو جمع فامیل شوخی می کنم. 

اینا رو طی صحبت کردن با هم متوجه شدیم. بعد من علاقه دارم خودم کار کنم، ولی اون برای جایی کار می کرد. من اهل هیجانم و هر روز پیاده روی میرم، سریال خارجی میبینم و آهنگ ملایم گوش میدم و زبان می خونم، شغلم هم سئو کاری وب هست تو خونه کار میکنم در آمدم یک و خوردیه. 

ولی اون ساکت و آروم و علاقمند به گل و گیاه و کشاورزی، با این تفاسیر من ازش خوشم اومد. ولی زنگ زدن که به هم نمیخورن. در صورتی که داشتیم خداحافظی می کردیم گفت بیشتر آشنا بشیم. و حتی گفت به موسیقی علاقه داره و منم علاقه داشتم و ادرس کلاس موسیقی ازش گرفتم. اخه چرا نشد؟ مگه من چه مشکلی داشتم؟ 

اینم بگم طرف منو قبلا 100 بار دیده بود به خاطر قیافه و هیکل میدونم نبود. برگشتنی هم سوار ماشینش شدم جلو نشستم. چون اصرار کرد برسونه منو. دو هفته ذهنم درگیره. خب می خواست نشه کاش از اول نمی رفتم. من اهل دوستی نیستم و به خاطر روحیات حساسم، سمت دوست پسر نمیرم. اونم اهل دوست دختر نیست.


مرتبط:

مشکل کار من کجاست که هیچ کس منو نمی خواد؟

در جلسه اول خواستگاری، به خواستگار دل نبندید

زیاد خواستگار داشتم ولی هیچ کدوم حتی زنگ نزدن جواب بگیرن

خسته شدیم از بس خواستگار اومد و رفت

چه مشکلی دارم که خواستگارهام منصرف میشن

نیامدن و پشیمان شدن خواستگارها

خواستگار دارم اما اصلا به نتیجه نمیرسه

چرا خواستگار میره و پشت سرشم نگاه نمی کنه ؟!

به طرز عجیبی خواستگارهام میرن و بر نمی گردن

بعضی خانواده ها انگار تفریحی میرن خواستگاری !

هیچ کدوم از جلسه های خواستگاریم به جلسه دوم نکشیده

چه مشکلی دارم که خواستگارام میرن و دیگه بر نمیگردند ؟

با اصرار اومدن و مشتاق رفتن و بعد گفتن نمیخوایم، استخاره بد اومده !

خبری از خواستگارم نشد، تماس بگیریم و علت رو جویا بشیم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)