سلام

من الان توی دوران سختی از زندگیم هستم که به کلی مایوس و ناامیدم و فکر، میکنم هیچ وقت دیگه نمیتونم خوشحال بشم و راحت زندگی کنم از طرفی هم وقتی خودم رو با کسانی که به من نزدیکن و کامل از زندگی شون مطلعم مقایسه میکنم میبینم هیچ کدوم از هم سن و سال هام این مشکلات بزرگ رو ندارن.

خلاصه بگم که شما شده توی زندگی تون توی یه دورانی تحت فشار زیادی بودید که ناامید ناامید بشید و بعدا توی یه دوران بعد اون خوشبختی رو تجربه کنید و لطف خدا شامل حال تون بشه، چون من الان واقعا فکر میکنم خدا منو فراموش کرده و با من لج میکنه.

به طور کلی میشه از دوران سخت زندگی تون بگید که الان گذشته و دیگه غم بزرگی ندارید.

مرتبط:

بین شما کسی هست که واقعا خوب زندگی کرده باشه؟

از لحظات خوب و ناب زندگی مون صحبت کنیم

با توقع کم زندگی خوبی داشته باشیم

در زندگیم همه چی خوبه، فقط این ازدواج برام شده یه معما

تجربیات خوب تون رو از صبر کردن در برابر ناملایمات زندگی بگید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
موفقیت در زندگی (۱۲۹ مطلب مشابه) زندگی شاد (۳ مطلب مشابه)