من حدودا یک سال و نیمی هست که با یک آقایی به قصد ازدواج و آشنایی ارتباط دارم، از نظر اقتصادی و خانوادگی از ما پایین تر هستن ولی برام مهم نبوده و نیست و خود آقا برام مهم بود که تحصیل کرده هستن و شغل آبرومندی دارن.

ولی هفته پیش بعد از یک سال و نیم متوجه شدم که پدرشون اعتیاد دارن، خیلی ساله که اعتیاد دارن! این اطلاعات رو تونستم به زور ازش بیرون بکشم وگرنه تا چند مدت دیگه نمیگفت.

خب من ناراحت شدم از اینکه گذشته و خانواده اش رو زودتر به من نگفته، اگر زودتر میگفت این همه وابستگی و عشق بین من و اون ایجاد نمیشد و اینکه اعتیاد جزء خط قرمزهای من و خانواده ام هستن و خانواده من به هیچ وجه راضی به این وصلت نمیشن.

با دوستم که صحبت کردم گفت که باهاش بهم نزن چون یکساله که وابسته اش کردی و اگر بهم بزنی دلش رو شکوندی و دل شکستن تاوان داره! من مایل به قطع ارتباط با اون آقا هستم چون نه خودم و نه خانواده ام راضی به این ازدواج نمیشن.

توی دو راهی موندم، واقعا اگر بهش جواب رد بدم دلش رو شکوندم؟


مرتبط:

ازدواج با پسری که پدر معتاد دارد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)