من ۱ سال عقد بودم و ۴ ماهه عروسی کردم. مشکلم رفتار خودمه، نمیدونم واقعا چرا این طوری هستم و رفتار درست چیه؟ عین بچه ها رفتار میکنم که بدم میاد، دوست دارم مثل یه خانم باوقار و جذاب رفتار کنم، مثلا یهو میبینم خودم رو لوس کردم یا عین بچه ها حرف میزنم.

به شدت بی سیاستم، مثلا همه مسائل فامیل مون رو میارم میذارم کف دست همسرم و اونم موقع دعوا بهم سرکوفت میزنه.

تو رو خدا یه راهکار بدید من یه کم بزرگ بشم و درست رفتار کنم.

مرتبط:

سبک رفتاری مناسب چی هست؟

بحث در مورد تغییر خصلت های بدی که در ما نهادینه شده

دوست دارم یه شخصیت عالی داشته باشم

یه شخصیت ثابت و عالی میخوام

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان

شخصیت شناسی انواع مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)