سلام

من چند سال پیش به خاطر استفاده از گوش پاک کن دچار مشکل قارچ گوش شدم، بارها ساکشن کردم و انواع قطره ها رو استفاده کردم، اما متأسفانه درمان قطعی نمیشه و فقط اگه خیلی رعایت کنم یه دوره خاموش میشه.

موقع حمام مراقبم که آب نره و بعدش سشوار میکنم، اما احساس میکنم سشوار باعث شده داخل گوشم خشک بشه و خالی و با کوچکترین باد یا آب قارچ برمیگرده. وقت هایی هم که سرم رو رو بالشت میذارم صدای نبض میده گوشم.

خواهش میکنم اگه تجربه ای دارید یا پزشکی می شناسید دریغ نکنید یه عمر دعاتون میکنم


مرتبط:

تجربیات شما در مورد وزوز گوش



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) معرفی پزشک (۴۷ مطلب مشابه)